بررسی عددی تاثیر جت مکشی برروی ضریب برآ در ایرفویل NACA0012


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عددی تاثیر جت مکشی برروی ضریب برآ در ایرفویل NACA0012 دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عددی تاثیر جت مکشی برروی ضریب برآ در ایرفویل NACA0012  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی تاثیر جت مکشی برروی ضریب برآ در ایرفویل NACA0012،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عددی تاثیر جت مکشی برروی ضریب برآ در ایرفویل NACA0012 :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در مقاله حاضر به بررسی تأثیر جت مکشی در بهبود ضریب آیرودینامیکی برآ در ایرفویل NACA1 0012 در جریان تراکم ناپذیری پرداخت شده است. به همین منظور نیز یک جت با عرض %۲.۵طول وتر روی سطح بالایی ایرفویل برای شبیه سازی جت مکش قرار گرفته است. در این پژوهش از مدل آشفتگی اسپالارت آلماراس استفاده شده و عدد رینولدز مورد بررسی شش ملیون است که برای این عدد رینولدز یک جریان کاملاً آشفته بدون گذرا قابل فرض است. نتایج شبیه سازی های ادبی نشان می دهد که در حالت کلی وجود جت مکشی باعث افزایش مقدار ضریب برآمی گردد. البته میزان افزایش عوامل دیگری همچون محل قرارگیری جت روی ایرفویل، سرعت جت،زاویه خروجی چت و زاویه حمله ایرفویل بستگی دارد. مدل سازی عددی شرایط مختلف و بررسی آنها نشان داد که هرچه فاصله محل قرارگیری چت از لبه حمله ایرفویل و زاویه خروجی جت نسبت به سطح ایرفویل و سرعت خروجی چت و نیز زاویه حمله ایرفویل بیشتر شود، افزایش ضریب برآ نیز بیشتر خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.