بررسی مقایسهای احساس عدالت در دانش آموزان دبیرستانهای عمومی شهرتهران در ۲ جنس(دختر-پسر) ونوع مدرسه (دولتی – غیردولتی) درمناطق ۱،۱۱ و ۱۸ (برخوردار،نیمه برخوردار وکم برخوردار)واثر هر یک از این مولفه ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مقایسهای احساس عدالت در دانش آموزان دبیرستانهای عمومی شهرتهران در ۲ جنس(دختر-پسر) ونوع مدرسه (دولتی – غیردولتی) درمناطق ۱،۱۱ و ۱۸ (برخوردار،نیمه برخوردار وکم برخوردار)واثر هر یک از این مولفه ها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مقایسهای احساس عدالت در دانش آموزان دبیرستانهای عمومی شهرتهران در ۲ جنس(دختر-پسر) ونوع مدرسه (دولتی – غیردولتی) درمناطق ۱،۱۱ و ۱۸ (برخوردار،نیمه برخوردار وکم برخوردار)واثر هر یک از این مولفه ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسهای احساس عدالت در دانش آموزان دبیرستانهای عمومی شهرتهران در ۲ جنس(دختر-پسر) ونوع مدرسه (دولتی – غیردولتی) درمناطق ۱،۱۱ و ۱۸ (برخوردار،نیمه برخوردار وکم برخوردار)واثر هر یک از این مولفه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مقایسهای احساس عدالت در دانش آموزان دبیرستانهای عمومی شهرتهران در ۲ جنس(دختر-پسر) ونوع مدرسه (دولتی – غیردولتی) درمناطق ۱،۱۱ و ۱۸ (برخوردار،نیمه برخوردار وکم برخوردار)واثر هر یک از این مولفه ها :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
مقدمه: پژوهش با هدف تعیین مؤلفه های مؤثر بر احساس عدالت دانش آموزان دبیرستان های عمومی شهر تهران در سال ۹۱-۱۳۹۰ انجام گرفته است.روش: پژوهش حاضر از نوع علی- مقایسه ای است. آزمودنیهای پژوهش شامل ۷۹۷ دانش آموز دختر و پسر دبیرستانی مشغول به تحصیل در مدارس دولتی و غیردولتی ۳ منطقه ۱، ۱۱ و ۱۸ شهران تهران است که با روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل ۲ پرسشنامه محقق ساخته است که عبارتند از: پرسشنامه انتظار از عدالت و پرسشنامه داوری درباره عدالت واقعی از دیدگاه آزمودنی. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون t مستقل استفاده شد.یافته ها: نتایج نشان داد که احساس عدالت در میان دختران و پسران و نوع مدرسه تحصیل آنها و زندگی در ۳ منطقه جغرافیایی تهران در ابعاد ۳ گانه عدالت (توزیعی- رویه ای- مراوده ای) تفاوت دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.