بررسی مقایسهای احساس عدالت در دانش آموزان دبیرستانهای عمومی شهرتهران در ۲ جنس(دختر-پسر) ونوع مدرسه (دولتی – غیردولتی) درمناطق ۱،۱۱ و ۱۸ (برخوردار،نیمه برخوردار وکم برخوردار)واثر هر یک از این مولفه ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسهای احساس عدالت در دانش آموزان دبیرستانهای عمومی شهرتهران در ۲ جنس(دختر-پسر) ونوع مدرسه (دولتی – غیردولتی) درمناطق ۱،۱۱ و ۱۸ (برخوردار،نیمه برخوردار وکم برخوردار)واثر هر یک از این مولفه ها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسهای احساس عدالت در دانش آموزان دبیرستانهای عمومی شهرتهران در ۲ جنس(دختر-پسر) ونوع مدرسه (دولتی – غیردولتی) درمناطق ۱،۱۱ و ۱۸ (برخوردار،نیمه برخوردار وکم برخوردار)واثر هر یک از این مولفه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسهای احساس عدالت در دانش آموزان دبیرستانهای عمومی شهرتهران در ۲ جنس(دختر-پسر) ونوع مدرسه (دولتی – غیردولتی) درمناطق ۱،۱۱ و ۱۸ (برخوردار،نیمه برخوردار وکم برخوردار)واثر هر یک از این مولفه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسهای احساس عدالت در دانش آموزان دبیرستانهای عمومی شهرتهران در ۲ جنس(دختر-پسر) ونوع مدرسه (دولتی – غیردولتی) درمناطق ۱،۱۱ و ۱۸ (برخوردار،نیمه برخوردار وکم برخوردار)واثر هر یک از این مولفه ها :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مقدمه: پژوهش با هدف تعیین مؤلفه های مؤثر بر احساس عدالت دانش آموزان دبیرستان های عمومی شهر تهران در سال ۹۱-۱۳۹۰ انجام گرفته است.روش: پژوهش حاضر از نوع علی- مقایسه ای است. آزمودنیهای پژوهش شامل ۷۹۷ دانش آموز دختر و پسر دبیرستانی مشغول به تحصیل در مدارس دولتی و غیردولتی ۳ منطقه ۱، ۱۱ و ۱۸ شهران تهران است که با روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل ۲ پرسشنامه محقق ساخته است که عبارتند از: پرسشنامه انتظار از عدالت و پرسشنامه داوری درباره عدالت واقعی از دیدگاه آزمودنی. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون t مستقل استفاده شد.یافته ها: نتایج نشان داد که احساس عدالت در میان دختران و پسران و نوع مدرسه تحصیل آنها و زندگی در ۳ منطقه جغرافیایی تهران در ابعاد ۳ گانه عدالت (توزیعی- رویه ای- مراوده ای) تفاوت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.