بررسی عوامل تأثیر توسعه محصول جدید بر عملکرد صادراتی در شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تأثیر توسعه محصول جدید بر عملکرد صادراتی در شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تأثیر توسعه محصول جدید بر عملکرد صادراتی در شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تأثیر توسعه محصول جدید بر عملکرد صادراتی در شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تأثیر توسعه محصول جدید بر عملکرد صادراتی در شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

یکی از چالش های که بسیاری از شرکت ها از جمله واحدهای تولیدی و صادراتی در مسیر بازارگرایی با آن مواجه هستنداند این است که چه اقداماتی و بر مبنای چه ابعادی انجام دهند. بسیاری از شرکت ها توسعه محصول جدید را به عنوان ابزار بازاریابی نوین برای ورود به بازار روی آورده اند. در نتیجه هدف از این پژوهش بررسی عوامل مؤثر توسعه محصول جدید بر عملکرد صادراتی در شرکت های تولیدی و صادراتی می باشد. جامعه آماری در این پژوهش شرکت های تولیدی و صادراتی شهرستان ارومیه می باشد که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده داده ها جمع آوری شده است. ابزار گردآوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه استاندارد بوده و از مصاحبه هم به عنوان ابزار مکمل استفاده شده برای ارزیابی پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. همچنین در این پژوهش برای گردآوری اطلاعات از روش کتابخانه ای و میدانی به کار گرفته شده است. پژوهش حاضر بر اساس هدف کاربردی و همچنین بر اساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نیاز از نوع پژوهش های توصیفی و همبستگی است. برای تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه در بخش آمار استنباطی از آزمون های کلموگروف-اسمیرنف و رگرسیون در بسته ی نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج تحلیل داده ها، نشان داده شد که توسعه محصول جدید بر عملکرد صادراتی تأثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.