نقش مدیریت زمان در سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت زمان در سازمان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت زمان در سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت زمان در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت زمان در سازمان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه متخصصان و دست اندرکاران بحث جدیدی را تحت عنوان مدیریت زمان مطرح می کنند. زمان، تنهامنبعی است که به تمام انسان ها به شکل مساوی داده می شود، اما استفاده از آن سرنوشت زندگی شخصی وحرفه ای همه انسان ها را که به نحوی از این منبع بی نظیر استفاده می کنند، تحت تأثیر قرار می دهد. دراین نگرش جدید متخصصان معتقدند که یکی از شروط لازم برای موفقیت مدیران، اعمال مدیریت زمان است.مدیران برای موفق شدن در عرصه کار و زندگی ناگریز از استفاده بهینه از زمان هستند و این کار، ضرورتیاجتناب ناپذیر برای مدیران است. موفقیت در مدیریت زمان وابسته به تشخیص کارهای مهم است. بنابراینمدیریت زمان یکی از مهمترین مهارت هایی است که نقش کلیدی در موفقیت مدیران دارد. در این مقالهسعی شده است به مفهوم زمان و راه کارهایی برای مدیریت بهینه زمان اشاره شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.