مطالعه ی برانگیختگی، خوشایندی و غلبه ی کلمات عناوین تارنماهای فارسی زبان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ی برانگیختگی، خوشایندی و غلبه ی کلمات عناوین تارنماهای فارسی زبان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ی برانگیختگی، خوشایندی و غلبه ی کلمات عناوین تارنماهای فارسی زبان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ی برانگیختگی، خوشایندی و غلبه ی کلمات عناوین تارنماهای فارسی زبان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ی برانگیختگی، خوشایندی و غلبه ی کلمات عناوین تارنماهای فارسی زبان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر برانگیختگی، خوشایندی و غلبه ی کلمات به کاربرده شده در عناوین مشترک تارنماهای فارسی زبان داخل وخارج از ایران را مورد مطالعه قرار داد. هدف: این پژوهش با هدف مطالعه ی تفاوت خبرگزاری های داخل و خارج از ایران اجراشد. روش مطالعه: این مطالعه به روش پیمایشی انجام شد. ۶ خبر گزاری شامل ۳ خبرگزاری داخلی رجانیوز، مشرق نیوزخبرگزاری فارس و ۳ خبرگزاری خارجی بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و رادیو فردا برگزیده شدند. نرم افزار جستجوی خبرتوسط برنامه نویس طراحی شد و اخبار حوزه ی بین الملل بازهی زمانی اسفندماه سال ۹۱ به صورت در دسترس بر حسبموضوع تفکیک شد. ۴ عنوان خبری انتخاب شد. کلمات خبرگزاری ها تفکیک شد، طبق نظر زبان شناس حروف اضافه و افعالاسنادی حذف شد و افعال غیراسنادی به صورت مصدر بهکار برده شدند. ارزیابی ۱۵۰ کلمه از ۴ عنوان خبری با استفاده ازپرسشنامه SAM توسط ۱۴۳ آزمودنی بزرگسال در دامنه ی سنی ۱۸ تا ۴۵ که به روش نمونه گیری در دسترس انتخابشده بودند، انجام گرفت. یافته ها: داده های آماری با استفاده از نرم افزار spss تحلیل گردید. از میان خبرگزاری ها، صدای آمریکاو رادیوفردا بیشترین برانگیختگی را داشتند. مشرق نیوز و بی بی سی و فارس نیوز به ترتیب از کلمات خوشایند بیشتر استفادهکردند. فارس نیوز به طورمعناداری کلمات با غلبه ی بالا دارد. نتیجه گیری: از میان تارنماهای فارسی زبان داخلی و خارجی درحوزه ی مسایل بین الملل بی بی سی با برانگیختگی و غلبه ی کمتر و خوشایندی بیشتری از سایر خبرگزاری ها، مشرق با بالاترین خوشایندی و رجا کمترین خوشایندی را دارند. از خبرگزاری های داخلی فارس بیشترین غلبه کلمات را به کار برده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.