عارضه یابی فرهنگ سازمانی سیستم های مدیریت کیفیت (QMS) و پیشنهاد راهکارهای بهبود در شرکت برق منطقه ای فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عارضه یابی فرهنگ سازمانی سیستم های مدیریت کیفیت (QMS) و پیشنهاد راهکارهای بهبود در شرکت برق منطقه ای فارس دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عارضه یابی فرهنگ سازمانی سیستم های مدیریت کیفیت (QMS) و پیشنهاد راهکارهای بهبود در شرکت برق منطقه ای فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عارضه یابی فرهنگ سازمانی سیستم های مدیریت کیفیت (QMS) و پیشنهاد راهکارهای بهبود در شرکت برق منطقه ای فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عارضه یابی فرهنگ سازمانی سیستم های مدیریت کیفیت (QMS) و پیشنهاد راهکارهای بهبود در شرکت برق منطقه ای فارس :

تعداد صفحات :۴۱

چکیده مقاله:

نگرانی واقعی سازمان ها در تعیین چگونگی وضعیت و شیوه بهبود فرهنگ سازمان به منظور به کارگیری کارا و اثربخش ابزارهای مدیریتی در قالب مدل ها و سیستم های نوین از طرف صاحب نظران مدیریت و مسئولان کلیه سازمان ها موضوعی کاملاً قابل درک و لمس می باشد. پژوهش حاضر به منظور شناخت وضعیت و معرفی راهکارهای بهبود در زمینه فرهنگ سازمانی سیستم مدیریت کیفیت شرکت برق منطقه ای فارس طراحی و اجرا شده است. بدین منظور با استفاده از مدل دانیل دنیسون با چهار ویژگی اصلی، اولویت ها و رسیدگی های لازم جهت بهبود فرهنگ سازمانی در راستای سوال اصلی تحقیق یعنی فرهنگ سازمانی موجود در رابطه با سیستم مدیریت کیفیت دارای چه نقاط قوت و یا نقاط قابل بهبودی می باشد؟ ، و با طی مراحل تحقیق تعیین و ارائه شده است. در این مسیر با استفاده از دو ابزار جمع آوری اطلاعات شامل ماتریس تعیین تأثیر هر یک از مؤلفه/شاخص های دوازده گانه مدل دنیسون بر روی اصول سیستم مدیریت کیفیت اطلاعات پای، تحقیق فراهم آمده است. در پاسخ به سوال های فرعی هشت گانه تحقیق که متناظر با هشت اصل سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9000 طرح شده اند اولویت رسیدگی به هر یک از مؤلفه های فرهنگی برای اصول سیستم مدیریت کیفیت ارائه شده و در قسمت نتیجه هفده راهکار مشخص به منظور اقدام عملی جهت بهبود فرهنگ سازمانی سیستم مدیریت کیفیت در شرکت برق منطقه ای فارس پیشنهاد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.