بررسی رابطه بین ادراک از خود،انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی دختر و پسر سنین ۹ الی ۱۱ سال شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ادراک از خود،انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی دختر و پسر سنین ۹ الی ۱۱ سال شهر تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ادراک از خود،انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی دختر و پسر سنین ۹ الی ۱۱ سال شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ادراک از خود،انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی دختر و پسر سنین ۹ الی ۱۱ سال شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ادراک از خود،انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی دختر و پسر سنین ۹ الی ۱۱ سال شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از اجرای این پژوهش،بررسی رابطه بین ادراک از خود ،انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه بیش فعالی دختر و پسر مقطع ابتدایی است . بدین منظور، ۸۰دانش آموز ۹ الی ۱۱ ساله دختر و پسر از مناطق ۲و ۶ آموزش و پرورش شهر تهران با روش نمونه گیریتصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شد. به منظور غربالگری دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه بیش فعالی ازپرسشنامه علائم مرضی کودکان (csi 4) فرم والد اجرا شد. به منظور بررسی ادراک از خود،از پرسشنامه ادراک خود هارتر ،برای انگیزش پیشرفت تحصیلی ، از پرسشنامه انگیزش پیشرفت هارتر ومیانگین نمرات آخر نیمسال تحصیلی ترم اول، به عنوان شاخص نمره پیشرفت تحصیلی آنها در نظر گرفتهشد. نتایج بدست آمده از طریق آزمون تحلیل واریانس دو متغیری نشان داد : دانش آموزان پسر بیشفعال ادراک از خود بالاتری به نسبت دانش آموزان دختر بیش فعال و دانش آموزان دختر و پسرعادیدارند ، همچنین از انگیزش پیشرفت بیرونی بالاتری نسبت به دانش آموزان دختر بیش فعال و دانشآموزان دختر و پسرعادی برخوردار هستند.در حالی که دانش آموزان دختر عادی از پیشرفت تحصیلیبالاتری نسبت به دانش آموزان پسر عادی و دانش آموزان دختر وپسر بیش فعال برخوردار هستند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.