بررسی دیدگاه کوهن و معلمان استثنایی و عادی و تلفیقی در مورد آموزش تلفیقی کودکان ناشنوا و کم شنوا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی دیدگاه کوهن و معلمان استثنایی و عادی و تلفیقی در مورد آموزش تلفیقی کودکان ناشنوا و کم شنوا دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی دیدگاه کوهن و معلمان استثنایی و عادی و تلفیقی در مورد آموزش تلفیقی کودکان ناشنوا و کم شنوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی دیدگاه کوهن و معلمان استثنایی و عادی و تلفیقی در مورد آموزش تلفیقی کودکان ناشنوا و کم شنوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی دیدگاه کوهن و معلمان استثنایی و عادی و تلفیقی در مورد آموزش تلفیقی کودکان ناشنوا و کم شنوا :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله بررسی نظر کوهن و معلمان در مورد آموزش تلفیقی کودکان ناشنوا و کم شنوا و عوامل مؤثر در این نوع آموزش بود . برایاین منظور دیدگاه کوهن در موردگنجاندن کامل کودکان ناشنوا در آموزش و پرورش بررسی و همچنین دیدگاه های معلمان را با پژوهشگران دراین حضور تطبیق داده می شود .نتایج نشان داد که از نظر کوهن مهمترین مسئله در آموزش تلفیقی زمانی است که مشکلات فرد ناشنوا به زبان و ارتباط مربوط است و دچارمشکل می شوند .و از نظر معلم ها آموزش روش های تدریس ویژه مهمترین نیاز آموزشی معلمان تلفیقی است . از سوی دیگر دیدگاه معلم های استثنایی ، تحصیلکرده در رشته علوم تربیتی ، معلم هایی که در دوره آموزش تلفیقی شرکت کرده بودند ، و معلم های مقاطع ابتدایی و متوسطه نسبت به آموزشتلفیقی به ترتیب مثبت تر از نگرش معلمان عادی ، غیر علوم تربیتی ، حضور نیافته در دوره آموزش تلفیقی و معلم های مقطع راهنمایی بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.