شناسایی و اولویت بندی بندی عوامل موثر برافزایش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) مطالعه موردی: شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی بندی عوامل موثر برافزایش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) مطالعه موردی: شهر تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی بندی عوامل موثر برافزایش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) مطالعه موردی: شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی بندی عوامل موثر برافزایش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) مطالعه موردی: شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی بندی عوامل موثر برافزایش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) مطالعه موردی: شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در زندگی روزمره مردم و با عنایت به تاکید وزارت نیرو و وظیفه شرکت های نیروی برق ، جلب رضایت مشترکین با وجود انحصاری بودن خدمات برق رسانی بسیار لازم وضروری است . مقاله حاضر در پی آن است که با توجه به نظر مشترکین برق خانگی شهر تهران ، مهم ترین عوامل رضایت و نارضایتی مشترکین از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را براساس روش تحلیل سلسله مراتبی فازی ، اولویت بندی کند . این عوامل شامل کیفیت برق مصرفی ، روشنایی معابر ، قیمت تمام شده برق مصرفی ، کیفیت فنی و تخصصی کارمندان ، کیفیت و نحوه رفتار کارمندان و کیفیت ارائه خدمات می باشند که با انجام مطالعزات کتابخانه ای و مصاحبه با خبرگان و کارشناسان این صنعت تعیین شدند . به منظور اولویت بندی این عوامل ، پرسشنامه ای در قالب پرسشنامه های مقایسات زوجی تهیه و تدوین شد و بین ۳۹۰ نفر از مشترکین برق خانگی در سطح شهر تهران توزیع گردید . روایی و پایایی پرسشنامه با کسب نظر از تعدادی از خبرگان تایید شد . در مرحله بعد ، داده های جمع آوری شده در نرم افرار Super Decision مورد تجریه و تحلیل قرار گرفت . نتیجه پژوهش نشان می دهد که از بین ۶ عامل اصلی رضایت مشزترکین از کیفیت خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کیفیت برق مصرفی در بالاترین اولویت و روشنایی معابر در اولویت بعدی قرار گرفته اند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.