تحلیل تأثیر بازاریابی با رسانه های اجتماعی بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی نسبت به نام تجاری (مورد مطالعه: تلفن همراه برند سامسونگ و ال جی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تأثیر بازاریابی با رسانه های اجتماعی بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی نسبت به نام تجاری (مورد مطالعه: تلفن همراه برند سامسونگ و ال جی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تأثیر بازاریابی با رسانه های اجتماعی بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی نسبت به نام تجاری (مورد مطالعه: تلفن همراه برند سامسونگ و ال جی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تأثیر بازاریابی با رسانه های اجتماعی بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی نسبت به نام تجاری (مورد مطالعه: تلفن همراه برند سامسونگ و ال جی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تأثیر بازاریابی با رسانه های اجتماعی بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی نسبت به نام تجاری (مورد مطالعه: تلفن همراه برند سامسونگ و ال جی) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

یکی از تأثیرگذارترین سرویس های ارائه شده د اینترنت و وب که در سال های اخیر تحول شگرفی در نظام اجتماعی کشورهای مختلف جهان به وجود آورده شبکه های اجتماعی اینترنتی بوده است. میل به بقا در محیط رقابتی، سازمان ها را از روی آوردن به بازاریابی جهت پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان و ذینفعان ناگزیر ساخته است. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی به عنوان نسل جدیدی از پایگاه هایی که این روزها در کانوون توجه کاربران شبکه جهانی اینترنت قرار گرفته اند و بر مبنای تشکیلات آنلاین فعالیت می کنند و هر کدام دسته ای از کاربران اینترنتی با ویژگی خاص را گردهم می آورند، می تواند سازمان را در راستای رسیدن به اهدافش یاری نماید. پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری الکترونیکی به نام تجاری تلفن همراه با برند سامسونگ و ال جی انجام شده است. به همین منظور نمونه آماری تصادفی به تعداد ۲۷۰ نفر ازخریداران برند ساسونگ و ال جی انتخاب شد و داده ها از طریق پرسش نامه گردآوری شد . همچنین برای تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها از نرم افزارهای SPSS 18 و AMOS 20 استفاده گردید. نتایج پژوهش حاکی از آن است که تأثیر بازاریابی با رسانه های اجتماعی بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی نسبت به نام تجاری تأثیر مثبت و معناداری ارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.