بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان آسونتر در بازار الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان آسونتر در بازار الکترونیک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان آسونتر در بازار الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان آسونتر در بازار الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان آسونتر در بازار الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این تحقیق جهت بررسی عوامل موثر بر استراتژی بازاریابی محصولات آموزش زبان آسونتر در بازار الکترونیک انجام شده . این عوامل در چهار حوزه اصلی آمیخته بازاریابی یعنی محصول ، قیمت ، ترفیع و توزیع مورد بررسی قرار گرفته اند . جامعه آماری تحقیق افراد علاقمند به آموزش زبان در کشور ایران میباشند که از اینترنت استفاده میکنند و تعدادشان بیش از حدود ۸ میلیون نفر در نظر گرفته شده . بعد از اتمام مطالعات کتابخانه ای و اصلاح مدل مفهومی اولیه تحقیق ، در مرحله مطالعه میدانی پرسشنامه ای حاوی سوالات بسته تنظیم شد که پس از انجام اصلاحات لازم پایایی آن توسط محاسبه آلفای کرونباخ سنجیده و به مقدار قابل قبولی رسید . سپس پرسشنامه نهایی توسط ۴۳۰ نفراز مشتریان بالقوه به صورت اتفاقی از بین جامعه آماری تکمیل گردید . با کدگذاری داده های بدست آمده از پرسشنامه های جمع آوری شده ، اطلاعات استخراج شده ، طبقه بندی و توسط روشهای آماری مناسب از جمله آزمون کای – مربع یک متغیره ، آزمون کای – مربع جهت استقلال رابطه بین متغیرها و رگرسیون چندگانه خطی تجزیه و تحلیل گردیدند . با نتایج بدست آمده از آمار توصیفی و آزمون های مذکور مدل مفهومی نهایی تحقیق تنظیم شد که منجر به اراده پیشنهادات و راهکارهایی برای بهبود تصمیم گیری ها در تدوین استراتژی بازاریابی مناسب در جهت ارتقا فروش محصولات آسونتر شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.