بررسی تأثیر بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت کاله و قصد خرید مشتریان در شهرستان کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت کاله و قصد خرید مشتریان در شهرستان کرمان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت کاله و قصد خرید مشتریان در شهرستان کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت کاله و قصد خرید مشتریان در شهرستان کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت کاله و قصد خرید مشتریان در شهرستان کرمان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در سال های اخیر نگرانی های فزاینده ای نسبت به محیط زیست در بین صاحب نظران همه حوزه های علمی پدیدار شده که پژوهشگران و متخصصان بازاریابی نیز از این دغدغه فارغ نبوده اند، به گونه ای که به پیدایش مفهوم جدیدی از بازاریابی با عنوان بازاریابی سبز منجر شده است. پژوهش حاضر به منظور بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر شرکت کاله و قصد خرید مشتریان انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهرستان کرمان بوده اند که با روش نمونه گیری تصادفی در دسترس، نمونه ای به حجم ۳۸۳ نفر انتخاب شد. پس از تشریح پایه های نظری و پژوهشی مربوط به بازاریابی سبز و فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده، به منظور بررسی این رابطه سه مؤلفه برای تصویر شرکت در نظر گرفته شد که عبارت اند از: مسئولیت اجتماعی شرکت، تصویر محصول و شهرت شرکت. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از مصاحبه و توزیع پرسشنامه برای اندازه گیری تأثیر متغیرها بر یکدیگر از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری و تحلیل عامل تائیدی و نرم افزارهای لیزرل و Spss20 استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که بازاریابی سبز دارای بیشترین تأثیر بر مسئولیت اجتماعی شرکت و شهرت شرکت دارای بیشترین تأثیر بر قصد خرید مشتریان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.