اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در CRM برای صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در CRM برای صنعت بانکداری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در CRM برای صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در CRM برای صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در CRM برای صنعت بانکداری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه با شکل گیری ابزارهای الگترونیکی ارتباطات ملی و اعتباری بانک ها با مشتریان خود نیز وارد مرحله جدیدی شده است که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است. دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شکه جهانی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق مجازی، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم آورده است. لذا امروزه در کنار مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم دیگری با عنوان مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است. با توجه به پیشرفت های فناوری اطلاعات، رقابت میان بانک ها شدیدتر شده و مشتریان به راحتی با فشردن یک کلید می توانند حسابهای خود را از بانکی به بانک دیگر منتقل نمایند، و جذب رقبا شوند. فرصت جذب و نگهداری مشتری در بانکداری با پیاده سازی و استقرار استراتژی مدیریت الکترنیکی ارتباط با مشتری بیشتر شده و باعث کسب درآمد بیشتر و کاهش هزینه های تبلیغاتی می شود. این مقاله نوآوری های ایجاد شده در CRM سنتی را بیان می دارد و در گام بعد کاربردهای گوناگون فناوری اطلاعات را در رابطه با CRM در صنعت بانکداری مورد توجه قرار می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.