نقش هوش فرهنگی در بهبود استراتژی بازاریابی رابطه مند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش هوش فرهنگی در بهبود استراتژی بازاریابی رابطه مند دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش هوش فرهنگی در بهبود استراتژی بازاریابی رابطه مند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش هوش فرهنگی در بهبود استراتژی بازاریابی رابطه مند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش هوش فرهنگی در بهبود استراتژی بازاریابی رابطه مند :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هوش فرهنگی حوزه نسبتا جدیدی در تحقیقات میان فرهنگی است . سازمان ها و مدیرانی که ارزش استراتژیک هوش فرهنگی را درک کنند، با بهره گیری از تنوع فرهنگی موجود می توانند به مزیت رقابتی پایدار دست یابند. چنانچه مشتریان احساسکنند که سازمان برای آنها و فرهنگشان ارزش قائل است، به صورت بالقوه تبدیل به مشتریان وقادار سازمان خواهند شد. براین اساس در این نوشتار پس از تبیین فرهنگ و فرهنگ سازمانی و تقاط مصبت موجود در تنوع فرهنگی موجود، به بررسی هوش فرهنگی و نگرش چهار عاملی هوش فرهنگی پرداخته خواهد شد. و در نهایت با معرفی بازاریابی رابطه مند و استراتژی بازاریابی رابطه مند، نقش هوش فرهنگی در ارتقاء استراتژی بازاریابی رابطه مند شرح داده خواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.