نقش عوامل اثرگذار بازاریابی مستقیم برافزایش سودآوری مطالعه موردی:شرکت سازه آژیانه اساس پایدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش عوامل اثرگذار بازاریابی مستقیم برافزایش سودآوری مطالعه موردی:شرکت سازه آژیانه اساس پایدار دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش عوامل اثرگذار بازاریابی مستقیم برافزایش سودآوری مطالعه موردی:شرکت سازه آژیانه اساس پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش عوامل اثرگذار بازاریابی مستقیم برافزایش سودآوری مطالعه موردی:شرکت سازه آژیانه اساس پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش عوامل اثرگذار بازاریابی مستقیم برافزایش سودآوری مطالعه موردی:شرکت سازه آژیانه اساس پایدار :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

بازاریابی مستقیم یکی ازموثر ترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمر مشتریان می باشد . بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سودمورد انتظارشان را حداکثر کنند. در این تحقیق سعی شده است که به شناسایی نقش عوامل اثرگذار بازاریابی مستقیم برافزایش سودآوری شرکت سازه آژیانه اساس پایدار پرداخته شود .که در ابتدا با توجه به مرورمنابع ومقالات و کتابها و ادبیات تحقیق، پرسشنامه ای بر اساس آنها تدوین شد ، که تایید روایی آن توسط ۴ نفر از خبرگان دانشگاهی در زمینه بازاریابی مورد تایید قرار گرفت و برای تعیین پایایی آن نیز ازآلفای کرون باخ استفاده شد که مقدار۰/۸۳ بدست آمد.این پرسشنامه بین ۴۱ نفر از مدیران و کارکنان شرکت سازه آژیانه پخش شد. که نتایج نشان داد که شبکه های اجتماعی،وب سایت شرکت و پست الکترونیک در افزایش سودآوری شرکت سازه آژیانه موثر هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.