تبیین و رتبهبندی عوامل مؤثر بر عدم پذیرش اینترنت بانک بین مشتریان بانک ملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین و رتبهبندی عوامل مؤثر بر عدم پذیرش اینترنت بانک بین مشتریان بانک ملی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین و رتبهبندی عوامل مؤثر بر عدم پذیرش اینترنت بانک بین مشتریان بانک ملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین و رتبهبندی عوامل مؤثر بر عدم پذیرش اینترنت بانک بین مشتریان بانک ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین و رتبهبندی عوامل مؤثر بر عدم پذیرش اینترنت بانک بین مشتریان بانک ملی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

با توسعه و پیشرفت تکنولوژی ارتباطات، بانکها و مؤسسات مالی روشهای جدیدی را به منظور خدمت رسانی بیشتر به مشتریان خود عرضه میکنند، یکی از این روشهای نوین، بانکداری اینترنتی است. با مرور ادبیات بانکداری اهمیتاعتماد مشتریان به استفاده از خدمات بانکی محرز میگردد. بر همین اساس با شناسایی ویژگیهای روش بانکداری اینترنتی و تأثیر آن بر فعالیت بانکی و دلایل عدم پذیرش آن در بین مشتریان، مدل مفهومی تحقیق تدوین شد و بر اساس آن پژوهش حاضر انجام شده است. مطالعه حاضر با نظر سنجی از ۳۴۲ نفر از مشتریان شعب بانک ملی در شهر تبریز انجام گرفت، در پژوهش حاضر برای تحلیل دادههای گردآوری شده، روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی مورد استفاده قرار گرفتند. برای توصیف دادهها از آزمون کلموگروف اسمیرنوف جهت بررسی نرمال بودن توزیع تغییرات –دادههای نمونه و تحلیل عاملی تأییدی جهت تأیید سازههای مورد استفاده و تحلیل مسیر، استفاده شده است. برای این منظور از دو نرم افزار SPSS نسخه ۱۱ .. و Smart PLS نسخه دو استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان داد که شش فرضیه از نه فرضیه تحقیق مورد تایید قرارگرفته و سه فرضیه رد شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.