تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری مشتریان به برند نام تجاری مطالعه موردی شرکت کاله آمل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری مشتریان به برند نام تجاری مطالعه موردی شرکت کاله آمل دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری مشتریان به برند نام تجاری مطالعه موردی شرکت کاله آمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری مشتریان به برند نام تجاری مطالعه موردی شرکت کاله آمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری مشتریان به برند نام تجاری مطالعه موردی شرکت کاله آمل :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه در شرکت ها و سازمان های مختلف با توجه به محیط بسیار رقابتی خدمات، توان سازمان برای رقابت انحصاری روی قیمت به طور فزاینده ای دشوار شده است و بیشتر سازمان ها اهمیت تأمین خدمات خاص برای مشتریان را تشخیص می دهند و بااستفاده از تکنولوژی به روز، خواسته و نیاز مشتری را فراتر از رقیبان خود برآورده نمایند تا از صحنه رقابت خارج نگردند، که این بدین معناست که به جای متمایز ساختن محصولات، سازمان ها باید مشتریان را بشناسند و از تأکید بر سهم بازار به سهم مشتری تغییر جهت دهند. هدف این پژوهش، بررسی رابطه بین تعامل مشتری و وفاداری مشتریان به برند بود که عوامل مؤثر بر تعاملمشتری از طریق مطالعه ادبیات تحقیق شناسایی و سپس پرسشنامه مربوطه تدوین شد. جامعه آماری پژوهش، مشتریان محصولات شرکت کاله شهر آمل که به فروشگاه ها در سطح استان مازندران در زمستان سال ۳۱۳۱ تا بهار سال ۳۱۳۱ مراجعه کرده اند بوده است. در این راستا ۱۸۱ نفر به عنوان نمونه که با روش نمونه گیری تصادفی دردسترس انتخاب شده بودند، مورد بررسی قرارگرفتند. جهت دستیابی به مدل مفهومی پژوهش نیز از مقاله گرو ) ۴۱۳۱ ( استفاده شد و برای آزمون اعتبار مدل تحقیق، تحلیل عاملی تأییدی و آزمون کولموگروف اسمیرنوف استفاده شد. – همچنین برای آزمون فرضیه ها از آزمون تحلیل مسیر با بکارگیری نرم افزار Lisrel 8.8 استفاده شد. با بررسی چهار فرضیه این پژوهش نتایج به دست آمده نشان دادند که انگیزه های تعاملی بر فعالیت تعاملی مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد. تصویر نام تجاری بر فعالیت تعاملی مشتریان و وفاداری به نام تجاری مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد. فعالیت تعاملی نیز بر وفاداری به نام تجاری مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.