تاثیر بازاریابی داخلی بر مدل سه وجهی تعهد سازمانی کارمندان مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای حامی شهر جدید اندیشه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی داخلی بر مدل سه وجهی تعهد سازمانی کارمندان مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای حامی شهر جدید اندیشه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی داخلی بر مدل سه وجهی تعهد سازمانی کارمندان مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای حامی شهر جدید اندیشه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی داخلی بر مدل سه وجهی تعهد سازمانی کارمندان مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای حامی شهر جدید اندیشه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی داخلی بر مدل سه وجهی تعهد سازمانی کارمندان مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای حامی شهر جدید اندیشه :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش فوق بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و مدل سه وجهی تعهد سازمانی کارمندان فروشگاه زنجیره ای حامی شهر جدید اندیشه به عنوان یکی از مولفه های تاثیرگذار بر کیفیت ارائه خدمات و در نتیجه رضایت مشتریان است. تحقیق حاضراز لحاظ هدف یک تحقیق کاربردی می باشد که اطلاعات آن به روش توصیفی پیمایشی جمع آوری شده است. جامعه آماری این تحقیق کارکنان فروشگاه زنجیره ای حامی شهر جدید اندیشه می باشد. داده های تحقیق حاضر از طریق مصاحبه و پرسشنامه جمع آوری گردیده است. جهت سنجش پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ استفاده شده است که مقدار آن۰/۸۹۶۷ به دست آمده است. ضمنا به علت عدم همکاری کارکنان جامعه مذکور در پاسخگویی به پرسشنامه تنها تعداد ۳۴ پرسشنامه تکمیل و مورد تحلیل قرار گرفت. لذا تمام تجزیه و تحلیل انجام شده بر روی این ۳۴ پرسشنامه انجام گرفته است. این پرسشنامه شامل۴۹ سؤال میباشد. نتایج حاصل از پژوهش نشان میدهد که بین بازاریابی داخلی و تعهد عاطفی و تعهد مستمر کارمندان فروشگاه زنجیره ای حامی شهر جدید اندیشه رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد ولی در مورد فرضیه آخر باید عنوان کرد که نتیجه آماری آزمون یک دنباله که منجر به رد فرض 0H استقلال متغیرهای بازاریابی داخلی و تعهد هنجاری کارکنان از یکدیگر نمی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.