بررسی رابطه بین پاسخگویی با رضایت شغلی در بین کارکنان شعب شرکت خدمات بیمه ایران خودرو )بیمه پارسیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین پاسخگویی با رضایت شغلی در بین کارکنان شعب شرکت خدمات بیمه ایران خودرو )بیمه پارسیان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین پاسخگویی با رضایت شغلی در بین کارکنان شعب شرکت خدمات بیمه ایران خودرو )بیمه پارسیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین پاسخگویی با رضایت شغلی در بین کارکنان شعب شرکت خدمات بیمه ایران خودرو )بیمه پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین پاسخگویی با رضایت شغلی در بین کارکنان شعب شرکت خدمات بیمه ایران خودرو )بیمه پارسیان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف کلی این پژوهش بررسی رابطه بین پاسخگویی با رضایت شغلی، در بین کلیه کارکنان شرکت خدمات بیمه ایران خودرو) بیمه پارسیان( می باشد. جامعه آماری در این تحقیق کلیه کارمندان شاغل زن و مرد در شعب شرکتخدمات بیمه ای است که تعداد کارکنان زن ۱۱۱ نفر و تعداد کارکنان مرد ۱۳۱ نفر می باشد؛ نمونه آماری با در نظر گرفتن جدول مورگان ۱۸۳ در نظر گرفته شد.روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. در این پژوهش ابزار سنجش پرسشنامه های استاندارد است که برای سنجش پاسخگویی از پرسشنامه هاچوارتر و همکاران ) ۲۱۱۲ (، رضایت شغلی برایت فیلد و روتس ) ۱۵۲۱ (، استفاده شد، پایایی پرسشنامه ها با روش ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شد. تحلیل داده ها با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که بین پاسخگویی با رضایت شغلی، رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. از طرفی نتایج پژوهش نشان داد که متغیر رضایت رابطه ی مثبت بر پاسخگویی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.