نقش مدیریت رسانه ها در رعایت اصول اخلاق حرفهای روزنامهنگاری با تاکید بر موضوع گرفتن هدیه در روزنامهنگاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت رسانه ها در رعایت اصول اخلاق حرفهای روزنامهنگاری با تاکید بر موضوع گرفتن هدیه در روزنامهنگاری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت رسانه ها در رعایت اصول اخلاق حرفهای روزنامهنگاری با تاکید بر موضوع گرفتن هدیه در روزنامهنگاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت رسانه ها در رعایت اصول اخلاق حرفهای روزنامهنگاری با تاکید بر موضوع گرفتن هدیه در روزنامهنگاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت رسانه ها در رعایت اصول اخلاق حرفهای روزنامهنگاری با تاکید بر موضوع گرفتن هدیه در روزنامهنگاری :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

این مقاله به بررسی نقش مدیریت رسانه ها در رعایت اصول اخلاق حرفهای روزنامهنگاری )با تاکید بر موضوع گرفتن هدیه در روزنامهنگاری( میپردازد. در ابتدا با تقسیمبندی رسانه ها به سه دسته کلی دولتی، عمومی و خصوصی، منابع درآمدی و نحوه مالکیت آنها بررسی و با توجه به تعاریف موجود، به نقش مدیریت رسانه ها در تولید محتوا پرداخته میشود . همچنین اصول اخلاق حرفهای روزنامهنگاری به همراه دو موضوع مهم عوامل اقتصادی و نفع مالکان و ناشرانبا ذکر مثالهایی بررسی میشود. در ادامه، در میان رویکردهای نظری سهگانه عمده به مدیریت سازمانهای رسانهای یعنی رویکرد عمومی یا جهانشمول، رویکرد اقتضایی و رویکردهای نوین، دیدگاه موسسه اخلاقی در رویکردهای نوین بررسی میشود و نگاهی ویژه به نظریه مسئولیت اجتماعی که یکی از مهمترین مباحث مطرح در این دیدگاه است، خواهد شد. از آنجایی که بسیاری از فرضهایی که نظریه مسئولیت اجتماعی بر آن استوار است، بویژه اصل حداکثر استقلال رسانه ها مستلزم پاکدستی و وابسته نبودن رسانه ها و خبرنگاران آنها به مسایل مادی است، به موضوع هدیه و انواع آن در روزنامهنگاری پرداخته شده و رویکرد رسانه های دنیا نسبت به دریافت هدیه و تقسیمبندی نهگانه مدیران رسانهای ایران از نظر مواجهه با دریافت هدیه بهطور جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است . در ادامه به مقایسه رویکردهای رسانه های داخلی با رسانه های مطرح خارجی پرداخته شده و به مهمترین دلایل رعایتنکردن و یا کمرنگ شدن اصول اخلاق حرفهای روزنامهنگاری از سوی مدیران رسانه اشاره شده و برای رفع این معضلات پیشنهادهایی مطرح شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.