ماهیت و کارکرد تبلیغی- سیاسی رسانه های دینی در جهان معاصر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ماهیت و کارکرد تبلیغی- سیاسی رسانه های دینی در جهان معاصر دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ماهیت و کارکرد تبلیغی- سیاسی رسانه های دینی در جهان معاصر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ماهیت و کارکرد تبلیغی- سیاسی رسانه های دینی در جهان معاصر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ماهیت و کارکرد تبلیغی- سیاسی رسانه های دینی در جهان معاصر :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

دین در سه سطح و درجهی یک)تصویر متنی(، دو)تصویر علماء دینی( و سه )اشکال عینی و تحقق یافتهدر قالب فرهنگ( قابل بررسی است؛ رسانه به عنوان یک وسیلهی فرهنگساز و مخاطب محور با اکثریت مخاطب عام، تلاشمیکند عناصر فرهنگی را در یک جامعه تقویت و فرهنگ را در آن جامعه نهادینه نماید. بر همین مبنا؛ رسانه، بیشتر با دین درجه سه سروکار دارد و البته نمیتواند دین درجه یک و دو را نیز نادیده بگیرد. اینکه اصولاً دین تا چه اندازهمیتواند برای امر تبلیغ در حوزهی رسانه یر برود و رسانه را با تمام کارکردهای چندگانهاش به خدمت بگیرد، منوط به این یر شرط است که اصالت را به دین داده و رسانه را صرفاً ابزاری برای انتقال و تبلیغ مفاهیم و یامهایدینی تلقی کنیم؛ و نیز میان رسانه های سنتی و مدرن و کارویژههایشان تمایز و تفاوت قائل شویم. همچنین رسانه هانیز به این باور رسیده اند که حیاتشان به توجه و اقبال مردم)مخاطبان( وابسته است و مردم نیز به توجه و اقبالمعنویت و دین امیدی ماورایی( نیازمند هستند؛ س رسانه ها تلاش میکنند که این امید را حتی اگر هم سرابگونه،برای مخاطبانشان مهیا کنند.در دین و شریعت اسلام، رسانهی دینی که برای تبلیغ دین به کار میرود، پاک و مطهر اسات؛ یامبر خداو ائمه رساانه هساتند، و این رساانه وسایلهای برای رسایدن به ساعادت و لقاء الله تلقیمی شود. پیامبر خدا ر سانه ا ست، ر سول خدا ا ست، و اگر خدا از این ر سانه گرفته شود، ماهیتش را از د ست میدهد. دینی که در ر سانه متوقف شود، مخدر تودهها می شود، تأثیر خودش را از د ست میدهد و دین درجهی ۳ دین رسانهای اقی میماند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.