فرایند ارتباط با مخاطب در تبلیغات آموزش فرهنگ شهروندی از طریق رسانه های محیطی تعاملی بر اساس مدل داگمار مطالعه پنج کمپین تبلیغاتی شاخص جهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرایند ارتباط با مخاطب در تبلیغات آموزش فرهنگ شهروندی از طریق رسانه های محیطی تعاملی بر اساس مدل داگمار مطالعه پنج کمپین تبلیغاتی شاخص جهان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرایند ارتباط با مخاطب در تبلیغات آموزش فرهنگ شهروندی از طریق رسانه های محیطی تعاملی بر اساس مدل داگمار مطالعه پنج کمپین تبلیغاتی شاخص جهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرایند ارتباط با مخاطب در تبلیغات آموزش فرهنگ شهروندی از طریق رسانه های محیطی تعاملی بر اساس مدل داگمار مطالعه پنج کمپین تبلیغاتی شاخص جهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرایند ارتباط با مخاطب در تبلیغات آموزش فرهنگ شهروندی از طریق رسانه های محیطی تعاملی بر اساس مدل داگمار مطالعه پنج کمپین تبلیغاتی شاخص جهان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

تابلوهای شهری تعاملی نوعی از تبلیغات چندرسانهای است که به دلیل قرارگیری در محیطهای پرتردد، از قابلیت بالایی دربرقراری ارتباط با مخاطبان عام، شکلدهی افکار توده و تغییر رفتار اجتماعی شهروندان برخوردار است. افزودن ویژگیهایتعاملی، تبلیغات محیطی را از رسانهای ساکن، به واسطهای پویا بدل ساخته و اثربخشی آنرا به میزان زیادی افزایش خواهد داد. متعاقباً جایگاه مخاطب رسانه را از دریافتکننده یکسویه و منفعل، به مشارکتکننده فعال و تأثیرگذار در فرایند ارتباطی ارتقاء میدهد. هدف عمده در این شیوه از تبلیغات ارتقاء جایگاه مخاطب از مشاهدهگر به مشارکتکننده و تجسدزدایی ازرسانه است. جمعآوری اطلاعات بهصورت کتابخانهای و میدانی با تکیه بر منابع موجود و دانش نگارندگان بوده است. روش پژوهش توصیفی تحلیلی و نوع پژوهش کاربردی است. مطالعه سلسله مراتبی فرایند ارتباط در پنج تبلیغ بر اساس مدل -در طی چهار مرحله آگاهی، ادراک، متقاعد ساختن و عمل نشان داد که تبلیغات از طریق رسانه های محیطی » داگمار « تعاملی با فعال نمودن طیف گستردهتری از حواس، جذابیت رسانه و اثربخشی پیام را افزایش میدهند. در نتیجه تأثیرگذاری بیشتری در ارتقای فرهنگ اجتماعی شهروندان خواهند داشت. با توجه به فراهم بودن زیرساختهای فناورانه در ایران،همراستا با ارتقا سواد رسانهای و فرهنگ بصری مردم، مطلوب است تا این شیوه توسط هنرمندان، ایدهپردازان و سازمانهای آیندهنگر در حوزه مدیریت رسانه های عمومی مورد توجه قرار گرفته و سهم گستردهتری به رسانه های هوشمند اختصاص داده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.