طراحی مدل هویت بصری سیال برند بر پایه نظریه گشتالت و کاربرد آن در تثبیت جایگاه و حفظ وفاداری مخاطب رسانه مطالعه موردی نشانواره انعطافپذیر شبکه تلویزیونی امتیوی MTV


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل هویت بصری سیال برند بر پایه نظریه گشتالت و کاربرد آن در تثبیت جایگاه و حفظ وفاداری مخاطب رسانه مطالعه موردی نشانواره انعطافپذیر شبکه تلویزیونی امتیوی MTV دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل هویت بصری سیال برند بر پایه نظریه گشتالت و کاربرد آن در تثبیت جایگاه و حفظ وفاداری مخاطب رسانه مطالعه موردی نشانواره انعطافپذیر شبکه تلویزیونی امتیوی MTV  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل هویت بصری سیال برند بر پایه نظریه گشتالت و کاربرد آن در تثبیت جایگاه و حفظ وفاداری مخاطب رسانه مطالعه موردی نشانواره انعطافپذیر شبکه تلویزیونی امتیوی MTV،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل هویت بصری سیال برند بر پایه نظریه گشتالت و کاربرد آن در تثبیت جایگاه و حفظ وفاداری مخاطب رسانه مطالعه موردی نشانواره انعطافپذیر شبکه تلویزیونی امتیوی MTV :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

انقلاب ارتباطات، ظهور جامعه شبکهای، تلاقی فرهنگها، پدیده جهانیشدن و تحول مکان و زمان، مفهوم هویت در جهان امروز را ناپایدار ساخته است. هویت به فرایند در حال توسعه مستمر بر اساس درک مخاطب تبدیل گشته وعباراتی همچون هویت بصری انعطافپذیر و سیال جایگزین هویت بصری ثابت برند شده است. نشانواره شبکه تلویزیونی امتیوی نمونهای از الگوی مذکور است که جهت ایجاد ارتباط کلینگر میان عنصر ثابت و متغیر، از حرف ام M بهعنوان چارچوبی برای عناصر متغیر استفاده میکند. این ایده بر پایه اصل کلیدی نظریه گشتالت بنا شده که تصاویر بهصورت کلیت سازمانیافته )نه قطعات مجزا از هم( درک میشوند. زمانیکه این رفتار به اندازه کافی تکرار شد، الگوی تکرار شونده بهعنوان بخشی از هویت منسجم و شخصیت متمایز برند به مثابه نوعی کثرت در وحدتتوسط مخاطب دریافت میشود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از منظر روش، کتابخانهای همراه با بررسی میدانی نمونههای تصادفی از جامعه آماری مشتمل بر ۵۰۰ الگوی تغییر نشانواره از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ است. در طراحیمدل هویت بصری سیال، هفت الگوی تغییر دیگر شامل: تزئین نشانواره، طرحهای متحرک، طراحی بر پایه شبکه، نمایش از زاویه دیدهای مختلف، پرکردن یک قاب، تغییر شکل محیطی پسزمینه و تغییر کلی تصویر پسزمینه به همراه نمونه معرفی شد. در پایان با هدف حفظ قدرت رقابتی در بازار رسانه های گروهی، مدلی برای یکی از شبکههای صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با نام شبکه سراسری شما شبکه مردم ایران پیشنهاد شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.