شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای کلیدی مدیر رسانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای کلیدی مدیر رسانه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای کلیدی مدیر رسانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای کلیدی مدیر رسانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای کلیدی مدیر رسانه :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

از آنجا که رسانه ها یک عنصر حیاتی در قلمرو حیات انسانی در بستر اجتماع قلمداد میشوند، پس مدیریت و هدایت چنین نهادها و سازمانهایی از اهمیت والایی برخوردار است. لذا باید مدیرانی شایسته و با کفایت بر مسند مدیریت این سازمانها قرار بگیرند. بنابراین، هدف این پژوهش شناسایی و رتبه بندی ویژگی های مدیر رسانه بود تا از این طریق در راه تحقق گزاره فوق قدم برداریم. در این پژوهش از روش دلفی رتبه بندی بهره جستیم. دلفی رتبه بندی در سه فاز مرتبط و متوالی با عناوین طوفان مغزی (هدف: دستیابی به ویژگیهای حداکثری)، کاهش داده ها (هدف: دستیابی به ویژگیهای کلیدی) و رتبه بندی هدف: رتبه بندی ویژگیهای کلیدی انجام میشود. ابتدا ویژگیهای حداکثری مدیر رسانه شامل۹۱ ویژگی در فاز اول از طریق مصاحبه عمیق با ۲۱ نفر از خبرگان شامل مدیران رسانه ها و اساتید حوزه مدیریت وارتباطات احصا گردید. در فاز دوم (متشکل از دو دور) به کمک ابزار پرسشنامه اقدام به انتخاب ویژگیهای کلیدی در دو دسته ۵تایی شد. در فاز سوم (متشکل از دو دور) ویژگیهای کلیدی منتخب، اولویت بندی گردید. برای اولویت بندی نیز از ابزار پرسشنامه استفاده گردید و به کمک ضریب کندالW میزان اجماع نظر مشارکت کنندگان در پنل سنجیده شد. – ویژگیهای کلیدی شناسایی و رتبه بندی شده مدیر رسانه به ترتیب اولویت در دو ساحت شامل این موارد است: ۱خلاق، ۲- شایسته و شایسته گزین، ۳- منظم، ۴- دارای انگیزه مضاعف و ۵- شجاع در ساحت ویژگی های عمومی و ویژگی های ۱- دارای تقوای رسانه ای، ۲- دارای ادراک سیاسی و فرهنگی، ۳- آگاه به رسانه و ملزومات آن، ۴- کاوشگر نقطه طلایی میل، نیاز و مصلحت مخاطب و ۵- دارای مهارت تأثیرگذاری بر مخاطب در ساحت ویژگیهای رسانهای مدیر رسانه.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.