چالش های امروز رسانه ها در فضای نوین رسانه ای؛ همگرایی رسانه ای و اضطراب اطلاعاتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چالش های امروز رسانه ها در فضای نوین رسانه ای؛ همگرایی رسانه ای و اضطراب اطلاعاتی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چالش های امروز رسانه ها در فضای نوین رسانه ای؛ همگرایی رسانه ای و اضطراب اطلاعاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چالش های امروز رسانه ها در فضای نوین رسانه ای؛ همگرایی رسانه ای و اضطراب اطلاعاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چالش های امروز رسانه ها در فضای نوین رسانه ای؛ همگرایی رسانه ای و اضطراب اطلاعاتی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تغییر و تحولات فنآوریهای ارتباطی و اطلاعاتی با ظهور فضای مجازی و رسانه های جدید با ایجاد مدلهای جدیدتولید، مدیریت و توزیع اطلاعات، به شکلهای نوینی از رسانه ها انجامیده که فضا و محیط رسانهای جدیدی را شکل داده وتأثیرهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گوناگونی بر جوامع، گذاشته است. در ایران نیز هر چند رشد فناوری ها در مقایسه با دیگر کشورهای پیشرفته تا حدی اندک است، ولی محیط رسانه ای امروز ایران، دیگر محیط رسانه ای پیشین نیست و به سرعت و به شدت در حال دگرگونی است. از این رو، سازمان های رسانهای )در ابعاد کوچک و بزرگ( و عملکرد و نقش آنهاو نیز شیوه های پیامرسانی و ارتباط مخاطب با رسانه و بالعکس، با فناوری های نو و فضای مجازی روبهرو شده، در اثر همگرایی رسانه ای تغییر یافته است. چالش دیگر برای رسانه ها در فضای نوین رسانه ای، اضطراب اطلاعاتی است که در پی وفور اطلاعاتبه وجود آمده است. این پژوهش قصد دارد به دغدغه ها و چالش های امروز رسانه ها در فضای نوین رسانه ای بپردازد و در پایانپیشنهادهایی موثر به مدیران رسانه برای رویارویی با این چالش ها ارائه نماید. چارچوب نظری این تحقیق بر اساس نظریه همگرایی رسانه ای صورت گرفته است. یافته های این تحقیق نشان می دهد که برای مواجهه با چالش های جدید رسانه ای، رسانه ها نیاز به آموزش شهروندی و آموزش سواد رسانه ای دارند. روش انجام این تحقیق، تحلیل کیفی و کتابخانه ای است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.