مقایسه سازه های هوش در کودکان دارای اختلال یادگیری،بیش فعال و عادی براساس وکسلر ۴ نسخه تجدید نظر شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه سازه های هوش در کودکان دارای اختلال یادگیری،بیش فعال و عادی براساس وکسلر ۴ نسخه تجدید نظر شده دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه سازه های هوش در کودکان دارای اختلال یادگیری،بیش فعال و عادی براساس وکسلر ۴ نسخه تجدید نظر شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه سازه های هوش در کودکان دارای اختلال یادگیری،بیش فعال و عادی براساس وکسلر ۴ نسخه تجدید نظر شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه سازه های هوش در کودکان دارای اختلال یادگیری،بیش فعال و عادی براساس وکسلر ۴ نسخه تجدید نظر شده :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضرمقایسه کودکان با اختلال یادگیری ، بیش فعال وعادی بود . روش پژوهش از نوع علی مقایسهای، وجامعه آماری شامل دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان تربت جام درسال تحصیلی ۴۹ ۴۴ بود که تعداد ۴۴ کودک پایه سوم و چهارم با روش خوشه ای انتخاب و بصورت تصادفی در سه گروه قرار گرفتند. ابزار اندازه گیری،مقیاس هوش وکسلرکودکان ویرایش چهارم بود. داده های بدست آمده به روش آزمون آنالیز واریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها نشان داد، در خرده آزمون ادراک کلامی واستدلال کلامی، دانش آموزان اختلال یادگیری نمره پایین تری کسبکردند ودرخرده آزمون حافظه فعال، دانش آموزان بیش فعال نمره پایین تری کسب کردند و در خرده آزمون سرعت پردازش وهوشبهر کلی، دانش آموزان اختلال یادگیری و بیش فعال ضعیف تربودند.با توجه به اینکه دانش آموزان اختلال یادگیری و بیش فعال در ادراک و حافظه و سرعت پردازش ضعیف هستند , آموزش اختصاصی آنها مهم است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.