بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوشهای چندگانه گاردنر بر نگرش مذهبی دانش آموزان دبیرستانی شهربوشهر درسال ۹۱-۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوشهای چندگانه گاردنر بر نگرش مذهبی دانش آموزان دبیرستانی شهربوشهر درسال ۹۱-۹۲ دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوشهای چندگانه گاردنر بر نگرش مذهبی دانش آموزان دبیرستانی شهربوشهر درسال ۹۱-۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوشهای چندگانه گاردنر بر نگرش مذهبی دانش آموزان دبیرستانی شهربوشهر درسال ۹۱-۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوشهای چندگانه گاردنر بر نگرش مذهبی دانش آموزان دبیرستانی شهربوشهر درسال ۹۱-۹۲ :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسیبررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوش های چندگانه گاردنربر نگرش دانش آموزان دبیرستانی شهر بوشهر در سال ۹۱-۹۲ با طرح تحقیق آزمایشی پیش آزمو پس آزمو نگرش سنج مذهبی ازنظر هدف کاربردی و به صورت یک آزمایش میدانی انجام شد. در این تحقیق با نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا س و پسرانه شهید نواب صفوی انتخاب گردید؛ با انتخاب تمام دانش آموزا کلاس دوم هردودبیرستان به عنوان نمونه تحقیق و قرعه کشی گروه های ازمایش و کنترل دختر وپسر باحجم نمونه نهایی ۵۲ دختر و ۶۰پسر بدست آمد و با تتدریس شخص محقق درهردودبیرستان طرح طی ۱۲ هفته انجام پذیرفت پرسشنامه نگرش سنج گلریز براهنی ۱۳۵۳ به عنوان ابزار کارتحقیق مورد استفاده قرارگرفت برای تجزیه و تحلیل اطلاعات دوروش امارتوصیفی و استنباطی استفاده شد پس ازاطلاعات دموگرافیک نمونه مورد مطالعه شامل فراوانی درصد فراوانی میانگین و انحراف معیار فرضیات پژوهش بااستفاده ازتحلیل کواریانس anova و خی ۲ مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت نتایج تحقیق نشان داد تاثیر اموزش مبتنی برهوش چندگانه برنگرش مذهبی دانش اموزان معنادار می باشد ولی این شیوه نسبت به جنسیت دانشاموزان معنادار نمی باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.