ارتباط بین سبکهای مدیریتی و هوش معنوی با یادگیری مشارکتی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین سبکهای مدیریتی و هوش معنوی با یادگیری مشارکتی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین سبکهای مدیریتی و هوش معنوی با یادگیری مشارکتی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین سبکهای مدیریتی و هوش معنوی با یادگیری مشارکتی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین سبکهای مدیریتی و هوش معنوی با یادگیری مشارکتی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

چکیده هدف از پژوهش حاضر به ارتباط بین سبکهای مدیریتی و هوش معنوی با یادگیری مشارکتی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۴۹ ۴۹ می باشد . در این پژوهش ،روش پژوهش ،از لحاظ دسته بندی تحقیقات بر حسب نحوه گردآوری داده ها ،توصیفی بوده و ویژگیهای جامعه آماری ،شرایط موجود چگونگی ارتباط بین آنها را توصیف می نماید . جامعه آماری پژوهش حاضر شامل تمامی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان دلفان در سال ۴۹ ۴۹ می باشد که بر -اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان دلفان تعداد آنان برابر با ۴۰۹ نفر می باشد که از اینتعداد ۹۰۹ نفر مرد و ۰۰۰ نفر نیز زن می باشند بر اساس جدول تعیین حجم نمونه مورگان، تعداد ۰۹۹ نفر از آنان به عنوان نمونه پژوهشی انتخاب شدند. روش نمونه گیری نیز به صورت تصادفی طبقه ای بود که ۶۵۴ نفر از معلمان مرد و ۸۷ نفر از معلمان زن بر اساس جدول تعیین حجم نمونه مورگان به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار این پژوهش شامل سه پرسشنامه ۶ پرسشنامه سبک های مدیریتی مشتمل بر ۰۴ سوال است. ۰ پرسشنامه هوش معنوی کینگ ) – – SISRI ( در سال ۰۰۰۷ توسط کینگ طراحی و ساخته شد. این پرسشنامه دارای ۰۹ گویه است. ۹ پرسشنامه یادگیری مشارکتی مقیمی -و رمضان) ۶۹۴۰ ( که شامل ۶۹ سوال و سه مولفه)پویایی های گروهی ، انجام کار بروی پروژه ، بازخورد( با مقیاس پنج درجه ای لیکرت می باشد در این پژوهش داده ها در سطح آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در سطح آمار توصیفی به محاسبه میانگین، انحراف استاندارد، بیشترین مقدار، کمترین مقدار برای هریک از متغیرها و ابعاد و مؤلفه های آنها پرداخته شده است. سپس نرمال بودن توزیع داده ها آزمون شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.