ارائه تجربه و پژوهش اجرای پروژه مهندسی مجدد فرایندها BPR در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با رویکرد ایجاد تحول و فرایندگرایی در سازمان و با تمرکز بر مشارکت کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۱۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه تجربه و پژوهش اجرای پروژه مهندسی مجدد فرایندها BPR در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با رویکرد ایجاد تحول و فرایندگرایی در سازمان و با تمرکز بر مشارکت کارکنان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه تجربه و پژوهش اجرای پروژه مهندسی مجدد فرایندها BPR در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با رویکرد ایجاد تحول و فرایندگرایی در سازمان و با تمرکز بر مشارکت کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه تجربه و پژوهش اجرای پروژه مهندسی مجدد فرایندها BPR در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با رویکرد ایجاد تحول و فرایندگرایی در سازمان و با تمرکز بر مشارکت کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه تجربه و پژوهش اجرای پروژه مهندسی مجدد فرایندها BPR در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با رویکرد ایجاد تحول و فرایندگرایی در سازمان و با تمرکز بر مشارکت کارکنان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در مجموعه صنعت برق که شامل سه چرخه مهم تولید ، انتقال و توزیع می باشد شرکتهای توزیع برق به منزله پیشانی صنعت برق در خط مقدم ارتباط با مردم می باشند و از حیث اینکه آینه بیرونی عملکرد صنعت برق می باشند و در روند بازتابهایاجتماعی موثر خواهند بود از اهمیت خاصی برخوردارند . مجموعه شرکتهای توزیع برق با ۹۳ شرکت مستقل که در یک هولدینگ بزرگ زیر نظر شرکت مادر تخصصی توانیر که نقشراهبری و نظارت را برعهده دارد ، اداره می شوند . اهمیت خدمات این بخش بدان جهت که تمام اقشار جامعه و تمام منابع و مشاغل مختلف را در بر می گیرد و از طرفی لزوم برخورداری آحاد جامعه از برق مطمئن و مستمر به مشتریان که چرخهایاقتصادی صنایع و کلیه سازمانها بدان وابسته است ، از اهمیت زیادی برخوردار است . لذا اصلاح و ارتقاء فرایندهای ارائه خدمات به نحوی که امکان پاسخگویی مناسب به خواسته های مردم را فراهم نماید موضوع مهمی است . به منظور ارائه خدمت رسانی به موقع و مناسب به مشتریان که رضایت آنان را در پی داشته باشد یکی از بهترین برنامه ها در چرخه ارائهخدمت ، بازنگری ریشه ای در فرایندها و گردشگارها و ارتباطات بین فرایندی بود که پس از مطالعات بسیار و مشورت با صاحبان فن در شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی جهت اجرا تشخیص داده شد . طرح ریزی و اجرای فرایندها با دو پارامتر کاهش هزینه و زمان انجام کارها که در نهایت خدمات با کیفیت به مشتریان را به دنبال داشته باشد از مهمترینشاخصه های این تجربه می باشد . قانون استقلال شرکتهای توزیع ، تاکید بر برون سپاری فعالیتها از سوی شرکت توانیر ، تغییر در ویرایشهای استانداردهای مدیریتی اهمیت موضوع و لزوم بازنگری در فرایندها را ایجاب مینمود . پیاده سازی اینبرنامه و مدیریت تغییراتی که در سازمان به دنبال خواهد داشت در یک حرکت مستمر از سال ۳۹۳۳ با تشکیل کمیته های راهبری ، اجرایی و تیم های تخصصی شروع شده و تاکنون ادامه دارد و فرهنگ تعالی طلبی و تعالی جویی و پذیرش آن از سوی کارکنان و مدیران به یک باور و ارزش عمیق تبدیل گردیده است. در بیان این تجربه سعی خواهد شد ضمن معرفی ابعادمساله ، شناسایی فرایندهای شرکت توزیع برق خراسان رضوی براساس مدل علمی PCF و مجموعه اقدامات انجام شده در قبل و حین اجرا ، گامها و مراحل مهمی که منجر به ترسیم ۴۴ زیرفرایند شرکت و تغییر دیدگاه مدیران و کارکنان شد را تشریح نماییم تا بتوان برای سایر همکاران صنعت برق الگو و چارچوبی مناسب باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.