اثربخشی طرحواره درمانی بر افزایش مهارتهای زندگی دانش آموزان ناسازگاردیرآموز)افراد عادی ضعیف یا مرزی بابهره هوشی ۹۰تا۷۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی طرحواره درمانی بر افزایش مهارتهای زندگی دانش آموزان ناسازگاردیرآموز)افراد عادی ضعیف یا مرزی بابهره هوشی ۹۰تا۷۰ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی طرحواره درمانی بر افزایش مهارتهای زندگی دانش آموزان ناسازگاردیرآموز)افراد عادی ضعیف یا مرزی بابهره هوشی ۹۰تا۷۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی طرحواره درمانی بر افزایش مهارتهای زندگی دانش آموزان ناسازگاردیرآموز)افراد عادی ضعیف یا مرزی بابهره هوشی ۹۰تا۷۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی طرحواره درمانی بر افزایش مهارتهای زندگی دانش آموزان ناسازگاردیرآموز)افراد عادی ضعیف یا مرزی بابهره هوشی ۹۰تا۷۰ :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

زمینه و هدف:هدف پژوهش حاضر، تعیین اثر بخشی طرحواره درمانی برافزایش مهارتهای زندگی دانش آموزان دیرآموز)افراد عادی ضعیف یا مرزی( هوشبهر بین ۰۷ تا ۰۷ دانش آموزان ناسازگار پسر آموزش وپرورش شهر۵۹۰۱ است. – بهنمیر استان مازندران در سال تحصیلی ۵۹۰۱ روش بررسی :جامعه آماری این پژوهش راکلیه دانش آموزان ناسازگار پسر – )هوشبهر بین ۰۷ تا ۰۷ (شهر بهنمیر استان مازندران در سال تحصیلی ۵۹۰۱ ۵۹۰۱ تشکیل می دهد.نمونه این پژوهش برابر یک بررسی آزمایشی واجرای تست هوش وکسلر کودکان وشناسایی این کودکان، انجام تحقیق با استفاده از پرسشنامه یانگ ۰۷ نفر از این دانش آموزان که دارای طرحواره های ناسازگار بالایی بودند انتخاب وبه طور تصادفی در دو گروه جایگزین شدند ) ۹۷ نفرآزمایش و ۹۷ نفر کنترل (.سپس جلسات طرحواره درمانی به تعداد ۵۱ جلسه به صورت گروه درمانی هفتگی ۰۷ دقیقه بمدت سه ماه برگزار شد. بعد از اجرای جلسات داده های جمع آوری شده مورد تحلیل قرار گرفت.برای تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل کوواریانساستفاده شده است.ابزار این پژوهش ،شامل تست هوش وکسلرفرم کوتاه پرسشنامه طرحواره یانگ SQ-SF وهمچنین ۵۱ جلسه طرحواره درمانیبه صورت درمان گروهی است.بحث و نتیجه گیری:نتایج ،حاکی از وجود تفاوت معنی داری بین سازگاری وافزایش مهارت زندگی با استفاده از طرحواره درمانی دردانش آموزان ناسازگار بود یعنی طرحواره درمانی، مهارتهای زندگی دانش آموزانناسازگار پسر)هوشبهر بین ۰۷ تا ۰۷ ( را افزایش می دهد. یافته های این پژوهش پیشنهاد می کند که دانش آموزان با طرحواره های ناسازگار در آموزش وپرورش های دیگر شناسایی واز طریق مداخلات روانشناختی از قبیل طرحواره درمانی درمان شوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.