ررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت صبا باتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت صبا باتری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت صبا باتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت صبا باتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ررسی میزان رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت صبا باتری :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

شرکتها برای رسیدن به اهداف خود، بازار افزائی و کسب مزیت رقابتی باید توجه خاصی به نیروهای فروش خود داشته باشند و فروشندگان خود را ، جزئی از کارکنان شرکت بدانند و از طرفی دیگر آنها را مشتری خود در نظر بگیرند و سعی خود را در جلب رضایت آنها بکار گیرند . برای این منظور شرکتها باید خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه دهند تا بتوانند پاسخگوی نیاز فروشندگان پس از ارائه خدمات باشند و همکاری لازم را با آنها در جهت خدمات مربوط به گارانتی ، خدمات آموزشی ، ارتباط با فروشندگان و هزینه های ارائه خدمات و … داشته باشند . در این راستا تحقیق حاضر به دنبال ارزیابی و رتبه بندی رضایت فروشندگان باتری صبا از خدمات پس از فروش این شرکت در شهرستان مشهد می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی می باشد و بدین منظور از میان فروشندگان با روش نمونه گیری تصادفی ساده در بازه زمانی دی ماه ۹۳ لغایت خرداد ۹۴ نمونه ۱۰۸نفری مورد بررسی قرار گرفت . نرم افزار مورد استفاده در این تحقیق اس پی اس اس بوده است و برای سنجش آزمون فرضیات تحقیق از آزمون های تی تست و فریدمن علاوه بر آزمون های توصیفی استفاده گردیده است. نتایج این تحلیل، نشان دهنده رضایت فروشندگان از خدمات پس از فروش شرکت باتری صبا می باشد و فروشندگان به ترتیب از خدمات گارانتی ، هزینه ارائه خدمات و عوامل ارتباطی شرکت رضایت دارند و تنها در مورد خدمات آموزشی ابراز نارضایتی کردند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.