بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی کارگزاری خبرگان سهام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی کارگزاری خبرگان سهام دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی کارگزاری خبرگان سهام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی کارگزاری خبرگان سهام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی کارگزاری خبرگان سهام :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

شرکت های کارگزاری بورس اوراق بهادار ، یکی از حوزه های خدماتی مهم در بازار سرمایه کشور هستند که نقش واسطه را بین بورس و سرمایه گذاران ایفا می نمایند . با رشد و گسترش تجارت الکترونیک در دنیای امروزی ، مشتری و رضایت او اهمیت زیادی پیدا کرده است . خدمات الکترونیک فرصت منحصر به فردی را برای کسب و کارها فراهم می کند تا مدل های جدیدی را برای ارزش آفرینی برای مشتریان ارائه دهند . خدمات الکترونیک تأثیر زیادی بر قضاوت های ذهنی مشتریان از خدمات داشته ، نقش مهمی در ایجاد رضایت در آنها ایفا می کند . با توجه به خدمات الکترونیکی به عنوان مزیت رقابتی در این صنعت که رقابت قیمتی در آن وجود ندارد و نیز به دلیل نیاز مکرر سهامداران به استفاده از خدمات الکترونیکی کارگزاریها و در نتیجه اهمیت رضایت مشتریان برای تداوم سودآوری این شرکتها ، این تحقیق در صدد آن است تا میزان رضایت مشتریان از خدمات کارگزاری خبرگان سهام را بررسی کند . تحقیق حاضر از نظر هدف ، کاربردی و از نوع توصیفی – پیمایشی می باشد . جامعه آماری تحقیق ، کلیه کاربران هستند که از کارگزاری خبرگان سهام کد معاملات آنلاین دریافت کرده اند و حداقل یک بار شخصاً از خدمات اینترنتی کارگزاری استفاده کرده اند و دوره زمانی آن از اسفند ۹۲ تا پایان مرداد ۹۳ می باشد . تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران محاسبه شده و بر اساس روش نمونه گیری تصادفی ساده ، پرسشنامه ها در بین مشتریان توزیع شد . برای بررسی روابط فرض شده ، با کمک نرم افزار اس.پی.اس .اس و پی.ال.اس تجزیه و تحلیل داده ها بر روی ۲۱۱ پرسشنامه برگشتی قابل قبول ، صورت پذیرفت . بر اساس نتایج تحقیق ، مشتریان از خدمات اینترنتی کارگزاری خبرگان سهام که در وب سایت این شرکت عرضه می گردد ، رضایت دارند . علاوه بر این ، یافته های تحقیق نشان می دهد که مؤثرترین عامل در رضایت مشتریان ، امنیت خدمات اینترنتی می باشد و پاسخگویی در مرتبه آخر قرار دارد . یافته های جانبی تحقیق چنین بیان می کند که بنابه جنسیت ، سن ، شغل و مبلغ سرمایه گذاری میزان رضایت از خدمات اینترنتی متفاوت است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.