نقش واسطهای جهتگیری هدفو درماندگی آموختهشده در رابطهی بین نظریههای ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش واسطهای جهتگیری هدفو درماندگی آموختهشده در رابطهی بین نظریههای ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش واسطهای جهتگیری هدفو درماندگی آموختهشده در رابطهی بین نظریههای ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش واسطهای جهتگیری هدفو درماندگی آموختهشده در رابطهی بین نظریههای ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش واسطهای جهتگیری هدفو درماندگی آموختهشده در رابطهی بین نظریههای ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی الگوی مفروض رابطهی نظریههای ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی با واسطهگری جهتگیری هدف و درماندگی آموخته شده، انجام شد. بهمنظور آزمودن این الگو، تعداد ۳۵۲ دانشآموز پسر و دخترسال اول دوره دوم متوسطه نواحی پنجگانه تبریز به روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای انتخاب شدند. برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه اهداف پیشرفت، مقیاس نظریهی ضمنی هوش و مقیاس درماندگی آموخته شدهاستفاده گردید. دادهها با استفاده از روش آماری تحلیل مسیر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از تحلیل مسیر نشان داد که نظریهی ذاتی هوش با اهداف عملکردی، و نظریهی افزایشی با اهداف تسلط ارتباط دارند. تأثیر منفی نظریهی ذاتی هوش بر پیشرفت تحصیلی به واسطهی درماندگی آموخته شده و تأثیر مثبت آن از طریق اهداف عملکردیاست. نظریهی افزایشی هوش علاوه بر ارتباط مستقیم با پیشرفت تحصیلی، با واسطهگری اهداف تسلط نیز تأثیر مثبت غیرمستقیمی بر پیشرفت تحصیلی دارد. تأثیر منفی درماندگی آموخته شده بر پیشرفت تحصیلی هم بهصورت مستقیم وهم با واسطهی اهداف عملکردی و اهداف تسلط مشاهده گردید. اهداف عملکردی و اهداف تسلط هر دو رابطهی مثبت و معنیداری با پیشرفت تحصیلی دارند. بر اساس نتایج پژوهش، پیشنهاد میشود محیطهای آموزشی برای ارتقای پیشرفت تحصیلی دانشآموزان، زمینه رشد باورهای افزایشی هوش و همچنین کاهش درماندگی آموخته شده را مورد توجه قرار دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.