مقایسه تاثیر سیستم آموزش والدورف، مونته سوری و سنتی بر پرخاشگری درکودکان پیش دبستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر سیستم آموزش والدورف، مونته سوری و سنتی بر پرخاشگری درکودکان پیش دبستانی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر سیستم آموزش والدورف، مونته سوری و سنتی بر پرخاشگری درکودکان پیش دبستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر سیستم آموزش والدورف، مونته سوری و سنتی بر پرخاشگری درکودکان پیش دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر سیستم آموزش والدورف، مونته سوری و سنتی بر پرخاشگری درکودکان پیش دبستانی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تفاوتهای پرخاشگری و ابعاد آن در بین کودکان پیش دبستانی آموزش دیده با سیستم های آموزشی مونته سوری، والدورف و سنتی بوده است. بدین منظور در منطقه ۲ تهران از بین مراکزی که با این روش ها اداره میشوند ۶مرکز انتخاب، و پس از انتخاب مادرانی که دارای نمره بالایی در کیفیت مراقبت مادرانه بودند، مربیان مراکز در مورد پرخاشگری کودکان این مادران در مرکز، نظر دادند. کودکانی در پژوهش شرکت داده شدند و پرسش نامه های پرخاشگری را مربیان آن ها تکمیل کردند که، مادران آن ها بعد از تکمیل پرسشنامه کیفیت مراقبت مادرانه، از کیفیت مراقبت مادرانه بالاییبرخوردار بودند. حج نمونه را ۰۹ کودک پیش دبستانی که دامنه سنی آنان بین ۳ تا ۶ سال بود و حداقل دو سال در مرکز بود ند تشکیل می دهند. با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند ۳۹ کودک پیش دبستانی در مراکزی که بر اساس سیستم آموزشی والدورف )بامداد تربیت و هنر زیبایی کودک است(، ۳۹ نفر در مراکز مونته سوری )ارمغان هستی و آیشین( و ۳۹ نف ر در مراکز سنتی )ثمره زندگی و توانا( انتخاب شدند. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد آنچه که در نهایت میتواند موجب کاهش پرخاشگری در کودکان مونته سوری و والدورف شود، شرایط متفاوت و فلسفه زیربنایی این رویکردها میباشد که شرح مفصل آن بیان شد. این فلسفه و شرایط متفاوت، موج میشود تا کودکان تعارضات درون فرد ی و بین فردی خود را به صورت غیرتهاجمی و بدون نیاز به پرخاشگری و مسالمتآمیز حل کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.