رابطه ی خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ی خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ی خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ی خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه ی خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شهر اهواز بود. روش : طرح این پژوهش، طرح مقطعی توصیفی از نوع همبستگی است . جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان مقطع متوسطه شهر اهواز در سال تحصیلی ۴۹ تشکیل دادند. آزمودنیهای پژوهش شامل ۲۰۳ نفر از دانش آموزان بود که به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحیه ای از بین مدارس این شهر انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس خود تنظیم گری، مقیاس باورهای فراشناختی و مقیاس انگیزش تحصییی استفاده شد. در تحلیل داده ها از ضریب همبستگیپیرسون و تحلیل رگرسیون به روش گام به گام استفاده شد. نتایج مطالعه نشان داد که رابطه مثبت و معنی داری بین باورهای فراشناختی، خود تنظیم گری و انگیزش پیشرف وجود دارد P<0/01 یافته ها: نتایج نشان داد که همچنین نتایج نشان داد حدود ۱۸درصد واریانس مربوط به انگیزش پیشرفت توسط خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی تبیین میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.