رابطه بین سبکهای مدیران با رضایت شغلی معلمان دوره ابتدایی شهرستان خاش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین سبکهای مدیران با رضایت شغلی معلمان دوره ابتدایی شهرستان خاش دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین سبکهای مدیران با رضایت شغلی معلمان دوره ابتدایی شهرستان خاش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین سبکهای مدیران با رضایت شغلی معلمان دوره ابتدایی شهرستان خاش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین سبکهای مدیران با رضایت شغلی معلمان دوره ابتدایی شهرستان خاش :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه بر اهمیت منابع انسانی به صورت مستمر افزوده می شود زیرا مهم ترین وجه مشخصه سازمان های موفق تأکید برسرمایه انسانی و مدیریت دانایی است و در این راستا، مدیریت منابع انسانی به دنبال پاسخگویی به این سوال است که چگونهمهم ترین منبع سازمانی را مدیریت کند. پاسخ این است که برای مدیریت منابع انسانی باید به جذب و استخدام، آموزش، توسعه، بهسازی، بکارگیری و انتصاب، نگهداشت )مسائل انگیزشی( آن را به درستی انجام دهیم به گونه ای که اهداف سازمانی محقق شود )صفرزاده، ۷۸۳۱ (. از طرفی دیگر، امروزه اهمیت نظام آموزشی برای پیشبرد اهداف توسعه کشور نزد سیاستمدارانبه اثبات رسیده است. با این وجود، آموزش و پرورش ایران در ارایه ی خدمات آموزشی از جنبه های کمی و کیفی با دشواری هایی رو به روست. نتایج تحقیقات نشان داده است که مهمترین این دشواری ها عبارتند از: وجود بوروکراسی حاکم بر مدرسه)معصومی و همکاران، ۷۸۳۱ (، ناکارآمدی معلمان )مطیعی و همکاران، ۷۸۳۱ (، و پایین بودن میزان انگیزش معلمان درتدریس)یارمحمدی واصل و همکاران، ۷۸۳۱ (. با توجه به این مشکلات، وجود مدیران اثربخش در سیستم آموزشی ایران مورد تردید است. پرسشی که در اینجا مطرح است این است که وجه تمایز مدیران آموزشی اثر بخش با غیر اثربخش کدام است؟ آدیمی ۷ ۹۰۰۱ ( مدیریت آموزشی را از مدیریت آموزشی اثر بخش متمایز می سازد. مدیریت آموزشی به کاربرد منابع انسانی و مالی (مدرسه برای تحقق اهداف آموزشی گفته می شود. در حالیکه مدیریت آموزشی اثربخش عبارت از استفاده موثر و بهینه از منابع انسانی و مادی مدرسه و جامعه به منظور پیشبرد اهداف آموزشی است. از دیدگاه هرسی و بلانچارد ۱۹۸۵ مدیریت موفق و موثر مدیریتی است که به کسب هدف های سازمانی یا چیزی بیش از آن می انجامد. از دیدگاه ویتیین ۲۰۰۲ مهم ترین مهارتهای مدیریتی عبارت اند از: مهارتهای ارتباطات )مهارت گوش دادن(، مهارت مدیریت زمان و مدیریت استرس، مهارت اتخاذ تصمیمات مدیریتی فردی، مهارت تشخیص مشکل، تعریف آن و حل مشکلات، مهارت تاثیرگذاری و نفوذ بر دیگران، داشتن مهارت در واگذاری اختیارات به دیگران، مهارت در ارائه بینش براساس اهداف سازمان، خودآگاهی، مهارت در فراهم نمودن کارگروهی و حمایت آن، و مهارت حل تعارض در سازمان وتن و کامرون۲۰۰۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.