جایگاه هوشمند سازی مدارس در سند تحول بنیادین در چشم انداز ۱۴۰۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه هوشمند سازی مدارس در سند تحول بنیادین در چشم انداز ۱۴۰۴ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه هوشمند سازی مدارس در سند تحول بنیادین در چشم انداز ۱۴۰۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه هوشمند سازی مدارس در سند تحول بنیادین در چشم انداز ۱۴۰۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه هوشمند سازی مدارس در سند تحول بنیادین در چشم انداز ۱۴۰۴ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هوشمندسازی مدارس کشور تحول تدریجی معماری مدرسه )شامل ساختار، فرهنگ، نقشها و …( و حرکت به سمت تعالی ویادگیری سازمانی )ایجاد یک سازمان یادگیرنده(می باشد که با پرورش نیروی انسانی متفکر، خلاق، پژوهنده و منتقد درتشکیل جامعهی داناییمحور در نظام ملی نوآوری آموزشی به منظور تحول در شیوههای یاددهی یادگیری مشارکت دارد وبا فراهمنمودن تسهیلات مناسب برای ترویج دانش و فناوری در سطح جامعه و رویکرد نظام آموزشی از حافظهگرایی به پژوهشمحوری ومعلممحوری به دانشآموز محوری محیطی پویا و جذاب برای شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیتهای فردی وجمعی دانشآموزان ایجاد می نماید.همچنین امکانات فناوریهای نوین )از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات( برای ارتقای کیفیت آموزشی و دسترسی به فرصتهای آموزش و یادگیری برای همه وارتقای سطح علمی و مهارتهای معلمین، والدین وافراد جامعه فراهم می کند. بکارگیری گستردهی فاوا در فرایند آموزش و پرورش، همزمان با تحول در رویکردهای آموزشی درجهان، زمینهی شکلگیری مدارس هوشمند را فراهم آورده است. این مدارس از جمله نیازمندیهای کلیدی جوامع دانشبنیان میباشند و رویکردهای توسعهی مهارتهای دانشی و کارآفرینی دانشآموزان را دنبال مینمایند. در این مدارس،فرایندهای یاددهی یادگیری تقویت شده و محیط تعاملی یکپارچه برای ارتقای مهارتهای کلیدی دانشآموزان با تکیه بر – فعالیتهای گروهی، در عصر دانایی محور فراهم میشود. در این پزوهش تعریفی جامع از مدرسه ی هوشمند و هدف از ایجاداین مدارس مطابق با سند تحول بنیادین در چشم انداز سال ۴۱۴۱ بیان شده است و ارکان و کارکرد مدرسه ی هوشمند را مورد بررسی قرار داده ایم علاوه بر موارد فوق در این پزوهش جایگاه مولفه های اصلی اموزش و پرورش در هوشمند سازی مدارس و جایگاه هوشمند سازی مدارس درسند تحول بنیادین در چشم انداز ۴۱۴۱ مورد بررسی قرار گرفته است. اطلاعات به شیوه ی مروری جمع آوری گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.