بررسی نقش پیش بینی کنندههای شناختی و انگیزشی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه سلماس ۹۲-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش پیش بینی کنندههای شناختی و انگیزشی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه سلماس ۹۲-۹۳ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش پیش بینی کنندههای شناختی و انگیزشی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه سلماس ۹۲-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش پیش بینی کنندههای شناختی و انگیزشی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه سلماس ۹۲-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش پیش بینی کنندههای شناختی و انگیزشی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه سلماس ۹۲-۹۳ :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه نقش عوامل انگیزشی)خودمختاری، شایستگی، ارتباط( در میزان استفاده از راهبرد های شناختی و فرا شناختی در پیشرفت تحصیلی به روش الگویابی معادلات ساختاری میباشد. اطلاعات مورد نیاز از۵۸۲ دانش آموز )دخترانه و پسرانه( و به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحلهای برای انتخاب نمونه استفاده شدند، و به پرسشنامه نیازهای روان شناختی اساسی لاگواردیا، ریان، کوچمن و دسی ) ۵۲۲۲ ( و مقیاس انگیزش تحصیلی ۲( AMS (روچی، والراند، دسی و ریان ) ۵۲۰۲ ( و پرسشنامهی راهبردهای یادگیری، پلتیر، پنتریچ و همکاران ) ۹۹۰ (، پاسخ دادند. یافتههای بدست آمده با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۰۸ شاخصهای توصیفی متغیرهای تحقیق و ماتریس، همبستگی آنها محاسبه شد سپس به منظور بررسی و روابط علی بین متغیرهای از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفادهشد و نشان داد که اثر راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی تأیید نشد ولی نیازهای روان شناختی اساسی، جهت گیری انگیزشی و راهبردهای فرا شناختی پیشرفت تحصیلی را تبیین میکند اثر کل جهتگیری انگیزشی بر پیشرفت تحصیلی ) ۰/۳۸درسطح ۰/۰۰۱ مثبت و معنید ار می باشد لذا نقش واسطه ای متغیرهای خود مختاری، شایستگی، ارتباط و راهبردهای فرا شناختی )برنامه ریزی نظارت، نظم دهی( بر پیشرفت – تحصیلی تأیید میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.