بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی معلمان با ادراک حمایت اجتماعی، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی معلمان با ادراک حمایت اجتماعی، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی معلمان با ادراک حمایت اجتماعی، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی معلمان با ادراک حمایت اجتماعی، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی معلمان با ادراک حمایت اجتماعی، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۳۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر،بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی معلمان با ادراک حمایت اجتماعی، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم در دروس علوم و ریاضی می باشد. روش پژوهش نظر به ماهیت موضوع مورد مطالعه و سایر ویژگیهای تحقیق اینپژوهش از نظر هدف،کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها، توصیفی از نوع همبستگی است .جامعه آماری در این پژوهش عبارت است از کلیه ی معلمان و دانش آموزان پایه ششم مدارس دولتی که در سال تحصیلی ۳۱۴۱ ۴۹ دبستان های شهرستان زاوه مشغول به تحصیل – بودند.) تعدادکل جامعه آماری ۰۶ معلم و تعداد ۳۲۲۱ نفر دانش آموزان پایه ششم بوده است(. نمونه آماری در این پژوهش طبق جدولکرچسی و مورگان) ۳۴۹۶ ( تعداد ۰۶ نفر معلم وتعداد ۰۶۶ دانش آموز دختر و پسرپایه ششم )به صورت مساوی( است که به صورت نمونه گیری خوشه ای)انتخاب ۰۶ مدرسه از بین ۴۰ مدرسه موجود و انتخاب یک کلاس از هر مدرسه و از هر کلاس ۳۶ نفر ۰ نفرپسرو – ۰ نفردختر ( انتخاب شده اند. جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه های خوش بینی تحصیلی معلم؛ حمایت اجتماعی؛ انگیزش پیشرفت وابزار سنجش پیشرفت تحصیلی استفاده گردید.تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار ۳۴ spss و برای آزمون فرضیه ها از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون و همچنین آزمون t مستقل استفاده شده است. سطح معنی داری آماری آلفا=۰/۰۵ درنظر گرفته شده است.نتایج به دست آمده نشان داد که بینخوش بینی تحصیلی معلمان با ادراک حمایت اجتماعی، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ارتباط معناداری وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.