اثر بخشی راهبردهای تنظیم هیجان در کاهش علایم فیزیولوژیک دانش آموزان مبتلا به فوبی اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی راهبردهای تنظیم هیجان در کاهش علایم فیزیولوژیک دانش آموزان مبتلا به فوبی اجتماعی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی راهبردهای تنظیم هیجان در کاهش علایم فیزیولوژیک دانش آموزان مبتلا به فوبی اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی راهبردهای تنظیم هیجان در کاهش علایم فیزیولوژیک دانش آموزان مبتلا به فوبی اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی راهبردهای تنظیم هیجان در کاهش علایم فیزیولوژیک دانش آموزان مبتلا به فوبی اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی اثر بخشی راهبردهای تنظیم هیجان در کاهش فوبیاجتماعی دانشآموزان بود. روش مطالعه ازنوع آزمایشی بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان بیله سوار درسال تحصیلی ۳۱۴۱ ۴۹ بود – =۰۸۸( N ( که با اجرای پرسشنامه هراس اجتماعی ) SPIN ( تعداد ۳۳۱ نفر به عنوان دانش آموزان مبتلا به فوبی شناسایی شدند. برای تعیین نمونه آماری ۹۸ نفر بصورت تصادفی ساده انتخاب و در دو گروه، گرروه آزمایش تنظیم هیجان ) ۰۸ نفر( و گروه کنتر ) ۰۸ نفر( جایگزین شدند. اطلاعات به دست آمده با استفاده از آزمون تحلیل کواریانس چند متغیری ) MANCOVA ( و با بهره گیری از نرم افزار SPSS تجزیه و تحلیل شد . یافته ها نشان دادمداخله تنظیم هیجان به طورمعناداری موجب کاهش نشانههای هراس اجتماعی درگروه مورد مطالعه شد p<0/001 نتایج یافتهها نشان داد که میتوان از مداخله تنظیم هیجان برای بهبود نشانههای هراس اجتماعی استفاده کرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.