اثر بخشی آموزش باورهای فراشناختی در کاهش علایم فیزیولوژیک دانش آموزان مبتلا به فوبی اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی آموزش باورهای فراشناختی در کاهش علایم فیزیولوژیک دانش آموزان مبتلا به فوبی اجتماعی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی آموزش باورهای فراشناختی در کاهش علایم فیزیولوژیک دانش آموزان مبتلا به فوبی اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش باورهای فراشناختی در کاهش علایم فیزیولوژیک دانش آموزان مبتلا به فوبی اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی آموزش باورهای فراشناختی در کاهش علایم فیزیولوژیک دانش آموزان مبتلا به فوبی اجتماعی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف ازاین پژوهش بررسی اثربخشی باورهای فراشنختی درکاهش فوبی اجتماعی دانش اموزان بود روش مطالعه ازنوع ازمایشی بود جامعه اماری پژوهش شامل کلیه دانش اموزان دختردوره دوم متوسطه شهرستان بیله سوار درسال ۹۴-۱۳۹۳ بود N=800 که ازاین تعداد ۱۱۵نفر براساس پرسشنامه هراس اجتماعی مبتلا به فوبی شناسایی شدند نمونه گیری پژوهش بصورت تصادفی ساده بود و با این روش تعداد ۴۰نفر ازدانش موزان دارای اختلال هراس اجتماعی انتخاب شد و به دوگروه ۲۰نفره تقسیم و برای گروه ازمایش باورهای فراشناختی به مدت ۸جلسه و گروه کنترل هیچگونه مداخله ای دریافت نکردند داده ها بااستفاده ازپرسشنامه هراس اجتماعی SPIN جمع اوری شداطلاعات به دست امده با استفاده ازازمون تحلیل کواریانس چندمتغیری MANCOVA و بابهره گیری ازنرم افزار SPSSتجزیه وتحلیل شد یافته ها نشان داد مداخله باورهای فراشناختی بطور معناداری موجب کاهش نشانه های هراس اجتماعی درگروه موردمطالعه شدP<0/001

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.