تعیین رابطه بین خلاقیت تحصیلی، انگیزه تحصیلی و توانش تحصیلی با بهبود خود شکوفایی تحصیلی در درس ریاضیات مورد مطالعه، دیدگاه اساتید دانشگاه فنی شریعتی تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین رابطه بین خلاقیت تحصیلی، انگیزه تحصیلی و توانش تحصیلی با بهبود خود شکوفایی تحصیلی در درس ریاضیات مورد مطالعه، دیدگاه اساتید دانشگاه فنی شریعتی تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین رابطه بین خلاقیت تحصیلی، انگیزه تحصیلی و توانش تحصیلی با بهبود خود شکوفایی تحصیلی در درس ریاضیات مورد مطالعه، دیدگاه اساتید دانشگاه فنی شریعتی تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین رابطه بین خلاقیت تحصیلی، انگیزه تحصیلی و توانش تحصیلی با بهبود خود شکوفایی تحصیلی در درس ریاضیات مورد مطالعه، دیدگاه اساتید دانشگاه فنی شریعتی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین رابطه بین خلاقیت تحصیلی، انگیزه تحصیلی و توانش تحصیلی با بهبود خود شکوفایی تحصیلی در درس ریاضیات مورد مطالعه، دیدگاه اساتید دانشگاه فنی شریعتی تهران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، تعیین رابطه بین خلاقیت تحصیلی، انگیزه تحصیلی و توانش تحصیلی با بهبود خودشکوفایی تحصیلی بوده است. روش تحقیق حاضر توصبفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری در این پژوهش شامل کلیه اساتید دانشگاه شریعتی بوده که تعداد آنها ۰۳۵ نفر می باشد. بر اساس جدول مورگان تعداد ۳۱۳ نفر بطور تصادفی برای تحقیق انتخاب شدند. ابزار تحقیق سه دسته پرسشنامه محقق ساخته بوده است: ۱. پرسشنامه محقق ساخته عوامل سه گانه مؤثر بر بهبود خودشکوفایی تحصیلی)خلاقیت تحصیلی، انگیزه تحصیلی، توانش تحصیلی =۰/۹۲ ۹. پرسشنامه محقق ساخته نگرش تحصیلی =۰/۹۳ و ۳. پرسشنامه محقق ساخته بهبود خودشکوفایی تحصیلی =۰/۹۴ برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش آمار استنباطی استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار SPSS بهره گرفته شده است. بطور کلی نتایج تحقیق نشان داد، رابطه ی بین دو متغیر خلاقیت تحصیلی با بهبود خود شکوفایی تحصیلی در سطح۰/۰۱ معنادار بوده است r 5/933 ، p 0/01 نیز بین دو متغیر انگیزه تحصیلی با بهبود خود شکوفایی تحصیلی در سطح ۰/۰۱رابطه مثبتی وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.