تحلیل محتوای کتاب علوم سوم دبستان سال ۱۳۹۴ به روش ویلیام رومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتاب علوم سوم دبستان سال ۱۳۹۴ به روش ویلیام رومی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتاب علوم سوم دبستان سال ۱۳۹۴ به روش ویلیام رومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب علوم سوم دبستان سال ۱۳۹۴ به روش ویلیام رومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب علوم سوم دبستان سال ۱۳۹۴ به روش ویلیام رومی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

این پژوهش درصدد آن است که محتوای کتاب علوم سوم دبستان، سال ۱۳۹۴ را به روش ویلیام رومی تحلیل نماید. تا میزان استفاده از شیوه ارائه فعال در تدوین و تالیف کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی را تعیین کند. روش نمونهگیری در این پروژه، نمونهگیری تصادفیساده است. روش پژوهش، تحلیل محتوا با تکنیک تجزیه و تحلیل کمی کتب درسی میباشد. در این پژوهش از تکنیک ویلیام رومی بهعنوان ابزار جمعآوری اطلاعات استفاده شده است. متن کتاب علوم سوم دبستان از ضریب درگیری مطلوبی برخوردار میباشدکه برابر است با ۱ و نشانگر ارائه فعال میباشد. ضریب درگیریتصاویر کتاب برابر است با ۲۸ / ۰ . تصاویر بیشتر یک موضوع را تشریح می کند و دانشآموزان را به فعالیت درگیر نمیکند. ضریب درگیری پرسشهای مطرح شده در کتاب برابر است با ۳۳ / ۲ و از نوع پرسشهای غیرفعال میباشد. زیرا فعالیت زیادی میطلبد در حالیکه به اطلاعات کافی و شرایط فراگیر توجه نمیشود. بر این اساس بازنگری و تجدیدنظر در چگونگی ارائه تصاویر و سوالات ضروری به نظر میرسد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.