بررسی رابطه بین رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان در مدارس دوره دوم متوسطه درسال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ بود. جامعه آماری این پژوهش شامل ۱۶۷ نفر از دانش آموزان مدارس متوسطه دوم شهر اردکان بود که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. به منظور ارزیابی متغیرهای پژوهش از پرسشنامه رویکردهای مطالعه و یادگیری فرم کوتاه ) ASSIST )جهت ارزیابی رویکردهای دانش آموزان استفاده شد. همچنین از معدل ترم اول دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ به عنوان شاخص عملکرد تحصیلی استفاده گردید. برای تحلیل استنباطی نتایج از ضریب همبستگی پیرسون و رتبه ای فریدمن، آزمون های T تک نمونه ای ، تحلیل واریانس یک راهه ) One- way AVOVA ( و آزمون تعقیبی LSD استفاده گردید. یافته ها نشان دادند که خرده مقیاس عمیق از بین خرده مقیاس های رویکردهای یادگیری دارای بیشترین میانگین ) ۰۵ / ۲۱ = M ( بود. از بین رویکردهای یادگیری، تنها بین رویکرد راهبردی و عملکرد تحصیل دانش آموزان رابطه معناداری وجود داشت) ۱۹۸ / ۰ = , r 05 / 0 p>

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.