مدلینگ تعامل مشتری با وب سایت های تجاری داینامیک براساس قانون CRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلینگ تعامل مشتری با وب سایت های تجاری داینامیک براساس قانون CRM دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلینگ تعامل مشتری با وب سایت های تجاری داینامیک براساس قانون CRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلینگ تعامل مشتری با وب سایت های تجاری داینامیک براساس قانون CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلینگ تعامل مشتری با وب سایت های تجاری داینامیک براساس قانون CRM :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی ازمفیدترین مقررات CRM ارتباط بین مدیران و مشتریان است CRM درحالت کلی درجهت تعامل بازدید کنندگان با وب سایت های تجاری لزوم موفقیت یک کسب و کارانلاین است درقانون CRM که همان معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد وب سایت براساس نیاز مشتری تعبیه گشته و خواسته های مشتری اساس تشکیل وب سایت میشود افزایش مدت زمان حضور کاربر درسایتهای تجاری میتواند که تضمینی بربالا بودن CLV بوده میتوان انتظار داشت که تعامل کاربر با سایت بهینه و بیشنه حالت ممکن باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.