تحلیل تأثیر بازاریابی سبز و آمیخته های آن بر مدیریت زنجیره تأمین در بازارهای صنعتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تأثیر بازاریابی سبز و آمیخته های آن بر مدیریت زنجیره تأمین در بازارهای صنعتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تأثیر بازاریابی سبز و آمیخته های آن بر مدیریت زنجیره تأمین در بازارهای صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تأثیر بازاریابی سبز و آمیخته های آن بر مدیریت زنجیره تأمین در بازارهای صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تأثیر بازاریابی سبز و آمیخته های آن بر مدیریت زنجیره تأمین در بازارهای صنعتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه بازاریابی سبز و زنجیره تامین سبز، به عنوان یک مفهوم عمومی طرح شده است. با این حال،در مورد چگونگی ایجاد نامهای تجاری صنعتی سبز و ایجاد برندهای صنعتی چارچوب جامعی وجودنداشته و بررسی این موضوع که آیا زنجیره تامین سبز/پایدار را می توان با بازاریابی صنعتی سبز درجهت ایجاد سازمان ها و نام های صنعتی سبزتر یکپارچه کرد، هنوز نامشخص است.علاوه بر این،عوامل موثر در زمینه توسعه محصول جدید صنعتی سبز و یا چگونگی پذیرش محصولات جدیدصنعتی شده سبزتوسط سازمان ها شناخته نشده است. پژوهش حاضر با هدف تحلیل تأثیر بازاریابی سبز و آمیخته های آن بر مدیریت زنجیرهتأمین در بازارهای صنعتی انجام شده است. به همین منظور در این مقاله با بررسی جامع مبانی نظری مرتبط با این حوزه بهارایه مدلی مفهومی همراه فرضیات پژوهشی اقدام شده است که می توان به عنوان مدل مفهومی در عمل به کار گرفته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.