عوامل سازمانی موثر بر توانمند سازی سازمانی در رابطه با افزایش ارزش مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل سازمانی موثر بر توانمند سازی سازمانی در رابطه با افزایش ارزش مشتری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل سازمانی موثر بر توانمند سازی سازمانی در رابطه با افزایش ارزش مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل سازمانی موثر بر توانمند سازی سازمانی در رابطه با افزایش ارزش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل سازمانی موثر بر توانمند سازی سازمانی در رابطه با افزایش ارزش مشتری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه توانمندسازی به عنوان یکی از ابزارهای سودمند ارتقای کیفی کارکنان و افزایش اثربخشی سازمانی در رابطه با مدیریت روابط مشتری تلقی میشود. با توجه به این که نیروی انسانی کارآمد ،شاخص عمده برتری یک سازمان نسبت به سازمان های دیگر است ،تأکید بر نیروی انسانی مؤثر و کارآمد در عرصه خدمات نیز روبه افزایش است. یکی از مفاهیمی که در راستای بالندگی منابع انسانی مطرح گردیده، بحث توانمندی سازمان است ، لزوم مدیریت درست منابع و روابط مشتری ،باعث شده تا توانمندسازی سازمانی به عنوان یک پارادایم جدید توجه بسیاری از صاحبنظران را به خود جلب کند . هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر توانمندیسازمانی در رابطه با افزایش ارزش مشتری در بیمههای بازرگانی استان کرمان میباشد. جامعه آماری پژوهش، شرکتهای بیمههایبازرگانی استان کرمان شامل ۳۲ شرکت بیمه میباشند. در نهایت نتایج روش آماری معادلات ساختاری نشان دهنده میزان تأثیر مستقیم و معنادار توانمندی سازمانی بر افزایش ارزش مشتری با توجه به عوامل درنظر گرفته شده مرتبط با خلق ارزش مشتری)سواد اطلاعاتی،مدیریت دانش،مدیریت روابط مشتری( میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.