شناسایی رتبه بندی عوامل موثر بر ارتقا سطح خدمات بر اساس نتایج تلفیق مدل CAF در Benchmarking


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی رتبه بندی عوامل موثر بر ارتقا سطح خدمات بر اساس نتایج تلفیق مدل CAF در Benchmarking دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی رتبه بندی عوامل موثر بر ارتقا سطح خدمات بر اساس نتایج تلفیق مدل CAF در Benchmarking  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی رتبه بندی عوامل موثر بر ارتقا سطح خدمات بر اساس نتایج تلفیق مدل CAF در Benchmarking،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی رتبه بندی عوامل موثر بر ارتقا سطح خدمات بر اساس نتایج تلفیق مدل CAF در Benchmarking :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

بانک ها در سال های اخیر به علت افزایش رقابت و به منظورحفظ بقا و افزایش سودآوری خویش ، مجبور به ارزیابی فرآیندهای خدماتی خود در راستای سیاست های مشتری مداری هستند تا نتایج حاصل از آن رهنمون مدیریت حوزه هایمختلف سازمان در جهت شناخت مک ی و سودمند از زمینه های قوت و ضعف سازمان باشد. به این منظور، پژوهش حاضر در جهت ارزیابی فرآیندهای عملیاتی و نتایج آنها در بانک تجارت انجام شد. در این تحقیق با بهره گیری از مدل FAC به بررسی فرآیندهای اصلی و محوری سازمان در قالب دو گروه زمینه سازها و نتایج پرداخته و سپس برای رفع نقایص و به روزرسانی فرآیندها با استفاده از مدل،gnekramhcneB به مقایسه جز به جز فرآیندهای ضعیف با آنچه نخبگان بازار انجام می دهند می پردازیم ،تا این فرآیندها را با آنچه بهترین های بازار ارایه می دهند، جایگزین کنیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.