بررسی نقش میانجی رضایت مشتری در ارتباط بین طرز برخورد کارکنان و درگیری ذهنی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش میانجی رضایت مشتری در ارتباط بین طرز برخورد کارکنان و درگیری ذهنی مشتریان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش میانجی رضایت مشتری در ارتباط بین طرز برخورد کارکنان و درگیری ذهنی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش میانجی رضایت مشتری در ارتباط بین طرز برخورد کارکنان و درگیری ذهنی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش میانجی رضایت مشتری در ارتباط بین طرز برخورد کارکنان و درگیری ذهنی مشتریان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی، از نظر روش تحقیق و ماهیت از جمله تحقیقات علی و از شاخه میدانی می باشد. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی نقش میانجی رضایت مشتری در ارتباط بین طرز برخورد کارکنان و درگیری ذهنی مشتری در بین مشتریان بانکهای تجارت شهر اهواز است. بدین منظور مدل تحقیق کامبرا فیروآ و همکاران ) ۴۱۰۲ ( مورد استفاده قرار گرفته است. داده های مورد نیاز برای تحلیل آماری پژوهش از طریق توزیع حضوری در بین ۴۸۲ مشتری بانکهای تجارت شهر اهواز بدست آمد. بدین منظور از مدلسازی معادلات ساختاری ) SEM ( با رویکرد حداقل مربعات جزئی بااستفاده از نرم افزار Smart PLS جهت بررسی صحت و سقم فرضیات تحقیق و بررسی روابط میان متغیرها استفاده شد. بر اساس نتایج حاصل از بررسی فرضیه های تحقیق، اثرات مستقیم طرز برخوردکارکنان بر رضایت مشتری و رضایت مشتری بر درگیری ذهنی مشتری مورد تایید قرار گرفت و نشان داده شد که طرز برخورد کارکنان بر درگیری ذهنی مشتری اثر مستقیم قابل توجهی ندارد. در عین حالنتایج آزمون سوبل تائیدکننده اثر میانجی متغیر رضایت مشتری در ارتباط طرز برخورد کارکنان و درگیری ذهنی مشتری است و همچنین اثر غیرمستقیم طرز برخورد کارکنان بر درگیری ذهنی مشتریان از اثر مستقیم آن بیشتر بوده و تاثیر مثبت متغیر میانجی مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.