بررسی عوامل موثر بر اعتماد در تجارت الکترونیک مطالعه موردی: دارندگان کارتهای اعتباری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر اعتماد در تجارت الکترونیک مطالعه موردی: دارندگان کارتهای اعتباری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر اعتماد در تجارت الکترونیک مطالعه موردی: دارندگان کارتهای اعتباری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر اعتماد در تجارت الکترونیک مطالعه موردی: دارندگان کارتهای اعتباری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر اعتماد در تجارت الکترونیک مطالعه موردی: دارندگان کارتهای اعتباری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از ضرورت هایی که در محیط پر آشوب امروزی نقش مهمی ایفا می کند، مفهوم تجارت الکترونیک است . تجارت الکترونیک علی رغم نوپا بودن ، پیشرفت های قابل توجه ای داشته و اخیرا در ایران گرایش به استفاده از آن نیز افزایش یافتهاست. از طرفی دیگر، بدلیل اینکه کالا در تجارت الکترونیک همانند تجارت سنتی ، ملموس نیست ، یکی از ملزومات مهم خرید در تجارت الکترونیک مفهوم اعتماد است. اعتماد در حقیقت یکی از فاکتورهای کلیدی و از عناصر اصلی موفقیت در تجارت الکترونیکی است. از طرف دیگر، نتیجه بسیاری از مطالعات نشان می دهد که اعتماد از جنبه های مهم و ضروری درپذیرش بانکداری الکترونیکی به عنوان یکی از اجزای تجارت الکترونیک و عنصر اساسی برای ایجاد روابط بلند مدت مشتریان با بانک می باشد. لذا در این تحقیق به شناسایی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان نسبت به کارتهای اعتباری پرداخته شده است. جامعه آماری این پژوهش استفاده کنندگان از کارت های اعتباری یکی از بانک های استان یزد می باشند. برای این منظورنمونه ای ۴۸۳ نفره از مشتریان این بانک که کارت اعتباری برای آنها صادر شده بود به روش تصادفی ساده انتخاب گردید و بااستفاده از پرسشنامه اطلاعات مورد نیاز اخذ گردید. داده های به دست آمده از روش میدانی، با استفاده از روش همبستگیاسپیرمن مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته اند. نتایج پژوهش نشان می دهد که عوامل سهولت، کاربرپسندی، امنیت، آگاهی دهندگی و سودمندی با اعتماد ارتباط معنی داری وجود دارد و با ارتقاء این عوامل می توان میزان اعتماد به تجارت الکترونیک را بهبود بخشید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.